Registered: Dec 2001
har redan beställt min biljett
återstår bara å betala in så ere kirrat
batteries not included.
- dave
Nov-04-2003 22:32
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
fuuuuuuuuck
Nu jävlar vill det till att rota fram cash!
Platserna lär väl gå äckligt fort också..
*panik*
Nov-04-2003 22:38
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Fan vet itne hur jag ska göra... sist jag åkte med fick jag sämsta möjliga plats på bussen, sov inte på 48 timmar eftersom jag har svårt att somna på andra ställen än i en säng (trotts sömntabletter) + att det tog sån tid... fast iof är det ju lättare än atrt köra ner själv.
På vägen hem sov jag som fan iaf. då man dom där 48 timmarna hade dansat dom 10 sista.
Kan ju säga att 1/3 av biljetterna gått efter 1 timme redan
Bokade nu iaf, har ju ca 10 dagar på mig att skaffa fram cash...borde gå
Fan vilket flyyt att man satt uppe nu, misstänker att jag blivit lagom förbannad om man hade sett detta imorrn när biljetterna säkerligen är helt slut!
Lyfter lite lätt på hatten för steve som va snabb och postade här
Nov-04-2003 23:04
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Fan vet itne hur jag ska göra... sist jag åkte med fick jag sämsta möjliga plats på bussen, sov inte på 48 timmar eftersom jag har svårt att somna på andra ställen än i en säng (trotts sömntabletter)
verkligen? hehe jag har detsamma! jag kan verkligen bara sova i en säng.. jag hade en 18 timmars bussresa till södra-frankrike nånsin, fan vad var jag trött..
tur för mig att min resa till Trance Energy är bara 17 minuter
sorry!! //
jagg boys, då har ja beställt 2 biljetter redan blir väl fler efter jag har snackat me några polare, gott att veta att man har plats ner dit till lägsta möjliga pris
Nov-05-2003 07:32
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by Mario_GX
jagg boys, då har ja beställt 2 biljetter redan blir väl fler efter jag har snackat me några polare, gott att veta att man har plats ner dit till lägsta möjliga pris
Tänk på att 50% av platserna redan är bokade och dom släptes sent igår kväll så vänta inte för länge med att boka fler
Originally posted by SteveTranz4ever
Tänk på att 50% av platserna redan är bokade och dom släptes sent igår kväll så vänta inte för länge med att boka fler
ja har mina ialla fall, det som är viktigast hehe, fan va gott det ska bli att åka ner min första resa till holland eller nja, andra...men ändå.. nu är det bara att räkna ner till 30'e jan
Nov-05-2003 07:37
JayBee
Trance Fanatic
Registered: Jul 2003
som vanligt kan jag inte :P annars hadde jag lätt kommit. damn jag VIIIILL!!!
Nov-05-2003 07:39
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Jag har också bokat. Lär åka ensam och gå på TE ensam också. Precis som förra året Tur att man är en tuff tjej
Ska inte missa SWE_TRANCE iaf
Nov-05-2003 20:15
SWE_TRANCE
Spacemonkey
Registered: Jul 2001
quote:
Originally posted by Glorie
Jag har också bokat. Lär åka ensam och gå på TE ensam också. Precis som förra året Tur att man är en tuff tjej
Ska inte missa SWE_TRANCE iaf
"åka ensam"
Haru inte bokat TC bussen då?
För då lär du ju inte bli ensam iaf
Btw, jag får väl ta med min resetermos och bjuda dig på en kopp varm choklad som jag en gång lovat