Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > zijn de brains van de meeste TA-ers naar de tering geslikt ofzo?!
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Donna
WvG: mja jij volgt al snel iets niet denk ik ik zal t verder ook niet proberen uit te leggen,lukt me niet op jou nivo,dan moet ik weer zo childminded denken...dus lamaar

Haha, wat een vermaak hiero...

Sorry Donna, maar dit is te triest om op te reageren...
Ik snap ECHT niet waarom je toch blijft volhouden dat ik zo dom ben...

IQ-testje houden?

Old Post Jul-12-2001 12:44 
Click Here to See the Profile for -=WVG=- Click here to Send -=WVG=- a Private Message Visit -=WVG=-'s homepage! Add -=WVG=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

quote:
blik kun je misschien ff in #ddb op irc komen,praat wat handiger,zonder dom geschreeuw tussendoor

ben net binnengekomen!

Old Post Jul-12-2001 12:45 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

waarom reageer je dan toch wvg,en niet alles heeft met iq te maken hoor,t gaat er merendeel om hoe je jezelf en een ander weet te beoordelen om een beetje een normaal gesprek wilt aangaan,dat heeft niets met iq te maken maar meer met verbale vaardigheid...

Old Post Jul-12-2001 12:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL

quote:
waarom reageer je dan toch wvg,en niet alles heeft met iq te maken hoor,t gaat er merendeel om hoe je jezelf en een ander weet te beoordelen om een beetje een normaal gesprek wilt aangaan,dat heeft niets met iq te maken maar meer met verbale vaardigheid...

Levenslessen met Donna deel 1

Old Post Jul-12-2001 12:47 
Click Here to See the Profile for -=WVG=- Click here to Send -=WVG=- a Private Message Visit -=WVG=-'s homepage! Add -=WVG=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

[14:49] hello
[14:49] hoi
[14:49] nou tis dus weer een lekker zooitje
[14:49] verklaar alles maar even
[14:49] de mensen begrepen dus nietttttt waarom er geen ops uitgedeelt werd
[14:49] dat had gewoon te maken met t feit dat efnet naar de klote word geholpen op t moment
[14:50] en wie zaten erover te zeiken.....?
[14:50] ligt bijna op 1 oor,dus alles wat we probeerden was om de chan niet dood te laten gaan
[14:50] vraag rv ff om logs want ik log zelf niet
[14:50] sloeg echt totaal nergens op,we waren gewoon chill lullen
[14:50] en dan gaan ze over de zeik om een @
[14:51] die we alleen ff niet gaven zolang de dreiging bestaat dat de boel platgaat vanwege gebrek aan ervaring op irc bij uhn
[14:51] want ze hoeven maar 1 bot te oppen en de boel flipt
[14:51] geef mij maar niet van die dingen, ik heb er helemaal weinig verstand van
[14:52] hun visie was dat wij onszelf boven hun voelden staan,wij proberen uit te leggen maar neeeeee gewoon doorgaan
[14:52] ik snap er echt de neuk niet van hoor
[14:52] okok, laat gewooon maar, het gaat gewoon helemaal nergens om dus
[14:52] welneej t gaat nergen som
[14:53] ik word gekkkkk van die gasten
[14:53] wie zijn die gasten dan, wvg en............??
[14:53] enige wat wij wilden en waarom we op t forum kwamen was omdat we dachten dat t chill trance gasten waren die zin in ons radiostation hadden
[14:53] proxi,petrus
[14:53] ze zijn echt focked aan t doen
[14:54] naja maakt ook nie zoveel uit,na deze thread verdwijn ik van t forum
[14:54] tis niet wat ik dacht dat t was,dat we met zn allen van muziek zouden kunnen gaan genieten en konden partien op irc
[14:54] nee joh, das onzin
[14:54] nah ik vinnet nie zo cool enzo
[14:54] en ik heb dit om me te vermaken
[14:55] we proberen telkens weer uit te leggen,daar word je zo enorm moe van
[14:55] ik hou het alleen bij het forum, ik kom hier nooit
[14:55] so this is my final thread en geefnie joh
[14:55] het zij zo
[14:55] mja dis best een big wereld
[14:55] maar ik ga weer, moet foto's van mijn vakantie laten ontwikkelen
[14:55] okie
[14:56] take care;p
[14:56] 'mazzel
[14:56] jij ook
[14:56] bye blikkie
[14:56] houdoe

Old Post Jul-12-2001 12:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

duzzzz bye guys
take care

Old Post Jul-12-2001 12:59  Netherlands
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

da's dan 1 versie...IK heb nooit gezegd dat ik dacht dat zij zich beter voelden...Blik....aankloppen voor de 2e versie aub

Old Post Jul-12-2001 13:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

zugt heb ik jou naam daarbij genoemt meissie,bij die ene zin?
slik toch is wat minder moppie........
en nu benk gone,echt teveel gedoe hiero

Old Post Jul-12-2001 13:06  Netherlands
raoel
just addicted

En wordt hierover door iedereen moeilijk gedaan?!?!?!?!?!

Voor een @ bij IRC
Dan geef ik donna wel ff gelijk.

Maar donna

Maar van de andere kant snap ik WVG / petrus en de rest wel want wij allemaal hebben wel wat problemen gehad met jou en Rv.

Ik heb wel een keer relaxt met je gechat.
Maar zo tussendoor op IRC (kom er niet vaak) merk ik wel dat JIJ en Rv snel pissed en overreact reageren wat de anderen irriteert waardoor dit nu uit de hand is gelopen. En het speelt dus al langer en niet iets wat alleen door de @ bij IRC is ontstaan, daardoor is het ge-exploded.

Je moet hier niet overreact op gaan reageren hoor donna, het is gewoon een constatering. mijn mening over hoe ik denk dat het in elkaar zit. Zelf heb ik geen problemen met jullie.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jul-12-2001 13:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

2 raoel:

als je alles 300 x moet uitleggen omdat mensen bij de eerste keer dat je iets zegt meteen denken dat je ze aanvalt kan je daar best pissed over raken ja...bovendien zijn er nog wel wat andere dingen gebeurt maar goed dat heeft geen nut omdat hier op te gaan rakelen.What done is done,jullie hebben geen "last" meer van ons,zal alleen nog posten wanneer er live word gedraaid omdat ik weet dat dat door sommige mensen wel op prijs word gesteld.Maar goed jullie zijn in ieder geval van ons verlost dus gefeliciteerd

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Jul-12-2001 13:11 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

wow raoel,eindelijk een chill reactie van iemand.
mja maybe reageer ik overdreven maar mensen doen me echt te moeilijk en juist zij reageren overdreven op dit @ gezeik,we hebben geprobeert t uit te leggen maar er werd alleen maar doorgezeken en ja toen hadden we t gehad.
Daar komt bij,dingen kunnen uitgesproken worden naar mijn id,en serieus er was niks aan de hand,dit hele gedoe komt echt niet bij ons vandaan hoor,vorige keer misschien ff fout geintje gemaakt,maar om daar voor altijd op aan gekeken te worden....op een joke??? das echt volslagen waanzinnig.
verder maakt t niet veel uit,vind t wel cool dat je deze reactie hebt gegeven zodat we t er ff normaal over konden hebben.
thx m8

Old Post Jul-12-2001 13:12  Netherlands
raoel
just addicted

Be Cool!

Zou iig zeer relaxt zijn als je blijft posten voor die live-mixes.

En ja
Voor de rest ???
Blijf gewoon komen zou ik zeggen.
Alleen misschien niet chatten

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jul-12-2001 13:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > zijn de brains van de meeste TA-ers naar de tering geslikt ofzo?!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackorbital - one perfect sunrise REMIX?? [2005] [9]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSoul Central feat. Kathy Brown - "Strings of Life" (Danny Krivit Re-Edit) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:09.

Forum Rules: