 |
|
|
|
 |
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL
Registered: Jan 2001
Location: Den Dungen
|
|
|
| quote: | Originally posted by Donna
waarom reageer je dan toch wvg,en niet alles heeft met iq te maken hoor,t gaat er merendeel om hoe je jezelf en een ander weet te beoordelen om een beetje een normaal gesprek wilt aangaan,dat heeft niets met iq te maken maar meer met verbale vaardigheid... |
Levenslessen met Donna deel 1
___________________
Signature Suspended as it was deemed offensive
|
|
Jul-12-2001 12:47
|
|
|
 |
 |
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
|
|
|
[14:49] hello
[14:49] hoi
[14:49] nou tis dus weer een lekker zooitje
[14:49] verklaar alles maar even 
[14:49] de mensen begrepen dus nietttttt waarom er geen ops uitgedeelt werd
[14:49] dat had gewoon te maken met t feit dat efnet naar de klote word geholpen op t moment
[14:50] en wie zaten erover te zeiken.....?
[14:50] ligt bijna op 1 oor,dus alles wat we probeerden was om de chan niet dood te laten gaan
[14:50] vraag rv ff om logs want ik log zelf niet
[14:50] sloeg echt totaal nergens op,we waren gewoon chill lullen
[14:50] en dan gaan ze over de zeik om een @
[14:51] die we alleen ff niet gaven zolang de dreiging bestaat dat de boel platgaat vanwege gebrek aan ervaring op irc bij uhn
[14:51] want ze hoeven maar 1 bot te oppen en de boel flipt
[14:51] geef mij maar niet van die dingen, ik heb er helemaal weinig verstand van
[14:52] hun visie was dat wij onszelf boven hun voelden staan,wij proberen uit te leggen maar neeeeee gewoon doorgaan
[14:52] ik snap er echt de neuk niet van hoor
[14:52] okok, laat gewooon maar, het gaat gewoon helemaal nergens om dus
[14:52] welneej t gaat nergen som
[14:53] ik word gekkkkk van die gasten
[14:53] wie zijn die gasten dan, wvg en............??
[14:53] enige wat wij wilden en waarom we op t forum kwamen was omdat we dachten dat t chill trance gasten waren die zin in ons radiostation hadden
[14:53] proxi,petrus
[14:53] ze zijn echt focked aan t doen
[14:54] naja maakt ook nie zoveel uit,na deze thread verdwijn ik van t forum
[14:54] tis niet wat ik dacht dat t was,dat we met zn allen van muziek zouden kunnen gaan genieten en konden partien op irc
[14:54] nee joh, das onzin
[14:54] nah ik vinnet nie zo cool enzo
[14:54] en ik heb dit om me te vermaken
[14:55] we proberen telkens weer uit te leggen,daar word je zo enorm moe van
[14:55] ik hou het alleen bij het forum, ik kom hier nooit
[14:55] so this is my final thread en geefnie joh
[14:55] het zij zo
[14:55] mja dis best een big wereld
[14:55] maar ik ga weer, moet foto's van mijn vakantie laten ontwikkelen
[14:55] okie
[14:56] take care;p
[14:56] 'mazzel
[14:56] jij ook
[14:56] bye blikkie
[14:56] houdoe
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT*
My Hyves
|
|
Jul-12-2001 12:58
|
|
|
 |
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
Location: Block II, Cell 13
|
|
|
Jul-12-2001 13:01
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 08:09.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|