Nära och kära nu höjer vi glasen och välkomnar er hit på kalaset
Skål tamej fan nu kör vi igång och gör det vi gör bäst och sjunger på sång.
Vi super vi super, och fan va vi gör det bra!
Det finns ingen som tar oss det finns ingen som klår oss vi är kungar i baren hurra! (DLK - vi super)
___________________
Dec-04-2003 16:27
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
Location: Växjö
dlk - dricka sprit
också en låt man kan spela på nyår
Dec-04-2003 16:30
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Location: Stockholm, Sweden
verkar bli trancefri nyår för mig iaf ;'(
men men kul o supa skallen av sig iaf
Dec-28-2003 18:45
fede
(((d[-_-]b)))
Registered: Sep 2002
Location: Stockholm, Sweden
d blir trancefri nyår för mig oxo...
ska va me släkten.. ännu ett år..
___________________
Dec-28-2003 18:51
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
Location: Växjö
mitt nyår fick en hektisk omvändning nu...
vår lokal som vi skulle haft fick vi inte ha helt plötsligt... så nu står vi där, 24 pers, utan nånstans att vara
Men, vi löser väl det.. på nått sätt.. jag kan ju trycka in dem på mina 43 kvadrat