|
| quote: | Originally posted by Nabistai
Neenee das voor op onze befaamde 'voor-fuiven' (hehe 5 jaar geleden ofzo bennik me da idee begonne bij mijn vrienden, int begin vonde ze da raar ma nu doen zet bekanst allemaal )
Het idee is simpel doch briljant tegelijkertijd: Ge koopt flesse wodka, ge zoekt in de buurt van de fuif/dancing 1 of ander onguur plekske, ge drinkt u strontzat, gaat naar u evenement en dan drinkte daar gewoon verder terwijl ge u gat eraf shaked Wij als arme studentjes sparen zo superveel geld uit. Vb een grote fles smirnoff = +-3 euro of zo (of nog ni dacht ik) in de winkel. Een zuipkaart kost meestal 10-15 euro voor 11 bonnekes. Das normaal 5 smirnoffs op een fuif. Zo'n grote fles = +-3 glaaskes ofzo. Dus voor 6 euro hebt ge 6 glazen, tezrwijl ge op de fuif 10-15 euro betaald voor 5 glazen. Over de prijzen in dancings zullen we maar zwijgen zeker... (klootzakkige afzetters)
Ziehier de briljantie van een 'voorfuif' |
ik heb eigenlijk een hekel aan serieus zatte mensen in een discotheek, wat niet wil zeggen da ik nie drink, maar in een discotheek toch meestal nie veel.
In een discotheek moet ge nie de marginalen gaan uithangen, da doede op een boerefuif. 
___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/
|