Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Opleiding tot DJ op Rockacademie
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jesse
Gaming TrancEaddict

Registered: May 2001

Net via de mail binnengekomen:

quote:
De DJ’s Armin van Buuren en Ben Liebrand verzorgen op zaterdagmiddag 7 februari en woensdagavond 24 maart a.s. workshops op de Fontys Rockacademie.
Met deze demonstraties lopen ze vooruit op de vierjarige HBO-opleiding tot DJ/dance-producer die in september 2004 op de Rockacademie van start gaat.

De workshop op zaterdagmiddag 7 februari staat onder leiding van Ben Liebrand. Hij demonstreert het live mixen van zowel vinyl als cd’s. Ben gaat daarbij in op de nieuwste technieken en apparatuur. Ook besteedt hij aandacht aan de methoden om de juiste tempo’s en toonhoogten te bepalen. Verder demonstreert hij speciale remix-software en gaat hij uitgebreid in op de zakelijke aspecten van het DJ-vak. Ben wordt op 7 februari terzijde gestaan door Will Maas, toetsenist in de band van Marco Borsato en Ilse DeLange en dance-producer. Hij demonstreert het gebruik van toetseninstrumenten en opnameprogramma’s in danceproducties.
De workshop op 7 februari start om 13.00 uur en duurt tot 17.00 uur.
Kosten: 40 euro.

De workshop op woensdagavond 24 maart wordt verzorgd door Ben Liebrand en Armin van Buuren. Ze demonstreren de technieken en apparatuur die ze gebruiken bij optredens en plaatopnamen. Armin van Buuren, naast DJ ook jurist op het gebied van auteursrecht, gaat ook in op het clearen van gebruikte samples en het verkrijgen van auteursrechten uit optredens.
Deze workshop begint om 19.30 uur en eindigt rond 23.30 uur.
Kosten: 60 euro.

Locatie beide workshops: Fontys Rockacademie, Hoevenseweg 55a in Tilburg.

Per workshop zijn er maximaal 40 plaatsen beschikbaar.
Gezien de verwachte grote belangstelling, kun je deelname aan een van de workshops garant stellen door je hiervoor in te schrijven.
Dit doe je door een e-mail te sturen naar [email protected]. Je ontvangt een bevestiging van je inschrijving, wat tevens je plaatsbewijs is.
Vermeld in je mail: om welke workshop het gaat (datum), je naam en adresgegevens (inclusief telefoonnummer).
Door het reserveren van een plaats, verplicht je je tot betaling.
De kosten dienen contant voldaan te worden voor aanvang van de workshop, dus op 7 februari of 24 maart.

Super interessant natuurlijk...Alleen de kosten vallen me wat tegen, je betaald er gewoon €100,- voor!

Old Post Jan-22-2004 15:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jesse Click here to Send Jesse a Private Message Add Jesse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
gier, das nog geen twee dagen werken voor je

Old Post Jan-22-2004 15:14 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jesse
Gaming TrancEaddict

ja maar ik moet sparen om mijn trip naar amerika te financieren! Wat trouwens voor mn huidige opleiding is.

Old Post Jan-22-2004 15:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jesse Click here to Send Jesse a Private Message Add Jesse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

klinkt zker interessant, maar zker ook duur

quote:
Originally posted by Jesse
ja maar ik moet sparen om mijn trip naar amerika te financieren! Wat trouwens voor mn huidige opleiding is.

ik zag op de elo de kosten van dat geintje. Erg veel man.

P.S ben nu met de eerstejaars photoshop opdracht bezig, wil niet echt lukken. Die Rob en die Niels moeten ze echt een keer uitleggen hoe je les hoort te geven

Old Post Jan-22-2004 16:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jesse
Gaming TrancEaddict

quote:
Originally posted by basvh
ik zag op de elo de kosten van dat geintje. Erg veel man.

P.S ben nu met de eerstejaars photoshop opdracht bezig, wil niet echt lukken. Die Rob en die Niels moeten ze echt een keer uitleggen hoe je les hoort te geven

Haha idd ja...Rob is een Braziliaan die eruit ziet als een Pool die 'zichzelf Nederlands en Engels heeft aangeleerd' en Niels is een ADHD geval die continu van links naar recht springt...

Als je nog hulp nodig hebt moet je t ff laten weten

Old Post Jan-22-2004 17:59  Netherlands
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by Jesse
Als je nog hulp nodig hebt moet je t ff laten weten

check je pm. Kom echt niet uit dat pixel verhaal.

had 1 keer iets aan niels gevraagd. en voordat ik mijn vraag kon stellen was ie al 4 zinnen verder. En jah als je iets aan rob vraagt staat ie je echt zo aan te kijken van: jezus wat ben jij een achterlijke josti. schiet ook niet erg op dus

Old Post Jan-22-2004 18:13  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!

Registered: Nov 2003

Dan sta je op zaterdagnacht op een groot feest gewoon te studeren !

Thuis op je computer nog even een lekker live-setje luisteren = huiswerk maken

Ik heb toch iets verkeerd gedaan.... ondanks al die vrije uurtjes!

Old Post Nov-04-2004 17:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lynxx
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2003

Denk dat die gasten die hiervoor uitgepikt worden zeker al wel een aardig potje moeten kunnen draaien. Het zal allemaal wel diep ingaan op al de zakelijke en economische aspecten.

Tlijkt me ook wel raar. Stel, een van die gasten breekt echt door, volgens mij krijgt z'n hele carriere te horen: hee, jij bent toch van die dj school?

Maagoed, tlijkt me wel erg cool om te doen.

Helaas zit ik al op de universiteit, wat ons gelijk in de offtopic mode brengt:

Snuggle, HBO-ers roeleren!!!!

IIg, in de werktuigbouw wel. Kzit nu op de uni en vind het prachtig om te zien dat de niet HBO-ers er vaak de ballen niet van snappen. Dat zal vastniet bij elke opleiding zo zijn, maar op een hele technische opleiding heb je gewoon heel veel aan de praktische HBO-ervaring Geloof je het niet, vraag maar aan Kolkie.

HBO is niet alles,maar een HBO-er die nog ee beetje bijleert op de uni.... Mwoa, dat gaat wel goed denk ik... Hehehehe

Old Post Nov-04-2004 22:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Lynxx Click here to Send Lynxx a Private Message Add Lynxx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nwopper
Mullets! More Mullets!

Registered: Sep 2004

DJ's, the Rivals....

Met een jury bestaande uit Armin van Buuren, Duncan Stutterheim, Ben Liebrand en Wessel van Diepen.

'Jij draait als een hondendrol, jij wordt nooit een top dj'.
'Weet jij wel wat beatmatchen is jongeman?'.
'Vooruit, jij mag door naar de volgende ronde, maar je moet zeker werken aan je appearance'.

Old Post Nov-04-2004 22:51  Netherlands
Click Here to See the Profile for nwopper Click here to Send nwopper a Private Message Visit nwopper's homepage! Add nwopper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

Vroeger wou iedereen astronaut worden, daarna pokémaster, een tijdje terug nog DJ en nu is het al pimp/gangster/bitch/most wanted

Geen zorgen maken dus

Old Post Nov-04-2004 22:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nwopper
Mullets! More Mullets!

Registered: Sep 2004

Hey! Pokemaster worden is nog altijd een van mijn lang gekoesterde dromen!

De pokemonspelletjes zijn cool! Krijg alleen Saffire maar niet uitgespeeld...

Old Post Nov-04-2004 22:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for nwopper Click here to Send nwopper a Private Message Visit nwopper's homepage! Add nwopper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

tijd om te evolueren naar de volgende stap in mijn lijstje dan maar?

Of heb je nog niet genoeg badges? Zo niet.. neem een koekje erbij

Old Post Nov-04-2004 22:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Opleiding tot DJ op Rockacademie
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackAt least five years old but ID would be nice [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKreon - Jauce [2009]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:30.

Forum Rules: