Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Commuitys
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
WoberT
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2002

GAHHHHHHHHH fy fan vilken irriterande människa den där djgermany är.. uuuuuuuuuuusschh.. 22 år oxå? han måste skämta.. men men tyvärr så finns det ju såna där har jag märkt. INGET LIV säger jag bara

nu till communitys:

Lunar: har varit medlem sen maj 2000 eller nåt sånt, loggar in ett par gånger i veckan o kollar gästboken o sen trancediskusen.. (alltid lika roligt) .

TA: Trevligaste communityn av alla, har tyvärr glömt bort att logga in här på ett par månader *oops*

TC: hmm va ska man säga.. förr va det rätt schysst men nu har det blivit en jävla lekstuga, sen att man fått reda på vad "ägaren" går för gör ju inte det hela bättre..

Peugeot-sport-club.com: där jag hänger mest nästan hehe blir så när man köpt bil. men jäkligt mycket trevligt folk där. inget direkt community kanske.

skunk: nostalgi.. där hängde man när man va liten finns det fortfarande?

sen har man en massa konton på andra communitys som man aldrig loggar in på.

Old Post Nov-13-2003 08:39  Sweden
Click Here to See the Profile for WoberT Click here to Send WoberT a Private Message Add WoberT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by WoberT TA: Trevligaste communityn av alla, har tyvärr glömt bort att logga in här på ett par månader *oops*

Då får du ta dig e kragen å bli en mer frekvent besökare då wobbanbobban

De va fan ett bra tag sen man såg dig här

Old Post Nov-13-2003 09:28  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
WoberT
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Då får du ta dig e kragen å bli en mer frekvent besökare då wobbanbobban

De va fan ett bra tag sen man såg dig här

jo jag får nog ta o göra det tror jag.. va himla längesen jag va här inne.. men nu när man tröttnat på TC lär jag va här mer.. ska ta bort min äckligt fula avatarbild bara..

edit: sådäär nu är avatarbilden bytt .. våran söta valpis juuhh

Last edited by WoberT on Nov-13-2003 at 10:20

Old Post Nov-13-2003 10:07  Sweden
Click Here to See the Profile for WoberT Click here to Send WoberT a Private Message Add WoberT to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by WoberT
Peugeot-sport-club.com: där jag hänger mest nästan hehe blir så när man köpt bil. men jäkligt mycket trevligt folk där. inget direkt community kanske.

Där var jag en trogen medlem ett bra tag får nåt år sedan.
Var även med å hjälpte till på sidan lite grann!
Sen så tycker jag att det blev rätt så kass stämning på forumet, hänger i #peugeotsport på DALnet lite då och då.

Old Post Nov-13-2003 12:19  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

quote:
TC: hmm va ska man säga.. förr va det rätt schysst men nu har det blivit en jävla lekstuga, sen att man fått reda på vad "ägaren" går för gör ju inte det hela bättre..

vad går ägaren för? vem är ägaren?

playahead.com har ingen nämnt, där loggar allt för många av mina vänner in allt för ofta

Old Post Nov-13-2003 14:57  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

lunarstorm: går bara in o kollar min gbok/mail... checkar några diskusar ibland också för att få mig ett skratt.. hehe

TA: bästa tranceforumet som finns ju.. speciellt SWETA delen..
e mestadels bara på sweta, production o promotion.. kollar några andra lite då o då bara.. men riktigt skön stämning här o utan alla på production/promotion delen hade min musik inte varit nånting

TC: blev ju medlem där bara för att kunna gå på nån fest.. men sen höll jag mig kvar o postade mer o mer, men blir inte så ofta längre pga att det nästan blivit lite fjortis.. checkar in lite då o då dock.

T.nu: e medlem men e aldrig där så vet inte.

graphic forums: hel skönt grafik forum med hel sköna människor..
hel ball ibland... bästa grafik forumet helt klart

Low opacity: rätt bra ställe för grafik också... inte lika skön stämming som i GF, men e där lite då och då ändå-

Serious-sounds: bra production forum, men lite för lite folk dock tyvärr.... men hänger där ändå en del

BieS: hehehehehe... hel skönt ställe när vi hade folk där.. hehe
e typ jag o 2 till som skriver där lite då och då bara.
mest skitsnacka bara.. hehe

vet inteom man kan klassa dem längst ner som communities direkt.. lunarstorm e la mer det, men ändå

Old Post Nov-13-2003 15:53  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MojjMojj
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

Jodå PA (playahead) har blivit nämnt, staz..

Jag var värsta lunar-freaket ett tag. typ 100 gb lägg om dagen fick man och runt 20 mail.. satt på diskusar hela jäkla tiden och flumma, sedan försvann man ett tag och nu är jag tbx, men skriver bara till en person, som råkar vara min brorsas ex.. hålla kontakten lite, är medlem på PA också, där skriver jag också just nu till 1 person lite då och då..
Man kan säga att man sitter ganska mkt på IRC, på #gamer.se, #tranceland och #burton,, annars är man ju här, och ibland tittar man in på tC

Gillar communitys, för folk kan hålla kontakten med varandra Har 2 st polare som träffat tjejer över lunar och PA förresten.. *haha*

/peace

Old Post Nov-13-2003 15:59  Sweden
Click Here to See the Profile for MojjMojj Click here to Send MojjMojj a Private Message Add MojjMojj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

alla har skrivit en kommentar om TA, vilket inte jag gjorde eftersom jag tänkte att community var mer... (ställe där man har presentationssida etc) och detta är mer forum?

men låt gå...

TA Gillar forumet (och diskussionerna som förs här) OCH inte att förglömma, alla goa människor som hänger här.. skarpt!

Tom Cloud - Told You So

Old Post Nov-13-2003 16:34  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tobo99
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2000

den där djgermany va nog det fånigaste jag läst... kan ju inte varit seriöst.

förövrigt har jag aldrig haft ett login på lunar och kommer aldrig skaffa mig det heller. klarar helt enkelt inte av alla *verb*, juh, typ och liknande.

Old Post Nov-14-2003 17:39  Sweden
Click Here to See the Profile for tobo99 Click here to Send tobo99 a Private Message Add tobo99 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by tobo99
klarar helt enkelt inte av alla *verb*, juh, typ och liknande.

något av det överjävligaste som finns är *ler*

Old Post Nov-14-2003 17:48 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cviper
Lurking on TA

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by reveal
något av det överjävligaste som finns är *ler*

Instämmer helt, varje gång jag ser det, måste jag tänka på nån 50 årig gammal gubbe/kärring som dreglar framför dataskärmen.

Old Post Nov-14-2003 20:05  Sweden
Click Here to See the Profile for cviper Click here to Send cviper a Private Message Add cviper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002

hehe... jag har nyss blivit medlem på Nightlife.se. ställe för folk 20+ som gillar party dock känner jag bara till tre (kompisar från s-vall som har det =/ ) så om nån e där, får ni gärna skriva till mig heter samma som här men detta lovar jag e det sista community jag ska hålla till på.. e ju redan på två sen innan...
TA ej inräknat..

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jan-10-2004 20:36  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Commuitys
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMASSIVE Techno Tune Needs ID!!!!! [2007] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackYahel - Massive Control [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:34.

Forum Rules: