Christophe Chantzis (aka Ian Van Dahl) heeft niet echt veel gedaan om de reputatie van Belgische trance te helpen. Misschien komt het door zijn hond, Airi, die een kruising is van een Jack Russell en een Chiuaua (of hoe schrijf je dat?) die ooit eens alle kabels van zijn studio doorbeten had...
Nov-17-2003 16:03
arj1o1
.
Registered: Sep 2001
Location: Netherlands
quote:
Originally posted by Pumaz
# 4
Christophe Chantzis (aka Ian Van Dahl) heeft niet echt veel gedaan om de reputatie van Belgische trance te helpen. Misschien komt het door zijn hond, Airi, die een kruising is van een Jack Russell en een Chiuaua (of hoe schrijf je dat?) die ooit eens alle kabels van zijn studio doorbeten had...
en nu maakt ie alles met fruityloops totdat ie genoeg geld heeft om weer alles te kopen
___________________
.
Nov-17-2003 16:40
basd
progression
Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere
Niks mis met Fruityloops hoor.. Laidback Luke maakt AL zijn tracks in FL.. Wil niet zeggen dat het mijn soort muziek is maar productietechnisch steekt het allemaal behoorlijk OK in elkaar.
Vandaag hebben we het over een van de papas van de prog, John Digweed. Toen hij nog jong was, spaarde hij al zijn geld op voor een paar platendraaiers en een mixer. Hij was echter wel vergeten dat om te kunnen mixen je platendraaiers met pitch control nodig hebt...
Nov-18-2003 14:29
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
Ahhh... Da's wel sneu...
Nov-18-2003 14:32
arj1o1
.
Registered: Sep 2001
Location: Netherlands
quote:
Originally posted by Pumaz
#5
Vandaag hebben we het over een van de papas van de prog, John Digweed. Toen hij nog jong was, spaarde hij al zijn geld op voor een paar platendraaiers en een mixer. Hij was echter wel vergeten dat om te kunnen mixen je platendraaiers met pitch control nodig hebt...
en platen zelf
___________________
.
Nov-18-2003 14:52
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Location: Ternat
quote:
Originally posted by Pumaz
#5
Vandaag hebben we het over een van de papas van de prog, John Digweed. Toen hij nog jong was, spaarde hij al zijn geld op voor een paar platendraaiers en een mixer. Hij was echter wel vergeten dat om te kunnen mixen je platendraaiers met pitch control nodig hebt...
Rofl, doet mij denken aan de dag dat ik met 1 draaitafel thuiskwam en het op mijn LINE in stak... ER KWAM NIETS UIT (man, die dag heb ik gevloekt...)
___________________
quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !
Nov-18-2003 20:00
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
quote:
Originally posted by Tiger777
Rofl, doet mij denken aan de dag dat ik met 1 draaitafel thuiskwam en het op mijn LINE in stak... ER KWAM NIETS UIT (man, die dag heb ik gevloekt...)
Als je em hard zet komt er wel iets uit hoor... het klinkt alleen voor geen meter
Nov-18-2003 20:18
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Location: Ternat
Ik denk da'k toen mijn hel verdiend heb... en toen zei iemand mij:"jamaar, ge hebt een voorversterker nodig".
Gelukkig ben ik toen beginnen opzoeken en heb ik een mixer gekocht
___________________
quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !
Nov-18-2003 20:20
Nabistai
WodkAddict
Registered: Sep 2002
Location:
quote:
Originally posted by Tiger777
Rofl, doet mij denken aan de dag dat ik met 1 draaitafel thuiskwam en het op mijn LINE in stak... ER KWAM NIETS UIT (man, die dag heb ik gevloekt...)
Doet me denken aan de tijd dat ik nog dacht dat Sasha een vrouw was
___________________
"I hated going to weddings. All the grandmas would poke me saying "You're next". They stopped that when I started doing it to them at funerals."
quote:
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Nov-18-2003 20:21
arj1o1
.
Registered: Sep 2001
Location: Netherlands
quote:
Originally posted by Tiger777
Rofl, doet mij denken aan de dag dat ik met 1 draaitafel thuiskwam en het op mijn LINE in stak... ER KWAM NIETS UIT (man, die dag heb ik gevloekt...)
ook leuk: een cd speler op een phono-ingang
___________________
.
Nov-19-2003 06:31
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Location: Ternat
nu moet ge wel weten dat toen mijn laatste frang opwas... Dus, na nog 2 weken hard sparen kocht ik mij
DE PROMIX 300
Gelukkig, heb ik nu een VMX300
___________________
quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !