|
|
|
|
 |
Coup
Retired

Registered: May 2001
|
|
|
Nov-15-2003 23:21
|
|
|
 |
 |
Jappio
.
Registered: Dec 2001
|
|
|
Jezus zeg, wat heb ik me weer ongelooflijk lopen ergeren aan alles wat een oranje shirt aan had. Dit elftal moet echt op zeker 5 plaatsen veranderd worden, frank de boer kan het tempo echt niet meer aan en is allang over zijn top heen, van bronckhorst heeft het niveau nooit aangekunt, seedorf en davids zijn duidelijk over hun top heen en brengen niet (meer) het dwingende en overheersende dat zij in hun toptijd wel hadden, en dan kluivert.. Onbegrijpelijk dat advocaat maar blijft volharden met hem in de spits..
Mijn vervangingen zijn duidelijk. Ik denk dat Peter Wijker van AZ de leidingscapaciteiten en bovendien voetbalkwaliteiten van frank de boer makkelijk op kan vangen; Bosschaart lijkt me een hele goeie voor de linksback positie en ik denk dat een middenveld met voetballers als van Galen, van der vaart en cocu veel sterker zal zijn dan de huidige vorm. En kluivert zou ik lekker op de tribune zetten in de Arena en daar gewoon Makaay of Pi-air neerzetten. Van deze 2 spelers gaat veel meer dreiging uit en bovendien heb je met Pi-air ook iemand die altijd gevaarlijk is met vrije schoppen.
Ik moet overigens zeggen dat van der meyde me erg is meegevallen, maar ik denk dat hij voor dit topniveau te onregelmatig speelt.
Sja, ik zie het met de huidige vorm somber in al blijf ik nog steeds van mening dat die schotten een middelmatig elftal hebben waar je thuis gewoon met minimaal 3 doelpunten verschil van moet winnen.
Oja timmie Aangezien die snelkookpan een dak heeft zal het veld niet echt nat zijn, dus die buikschuiver kan je ook wel vergeten 
|
|
Nov-16-2003 11:33
|
|
|
 |
 |
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
|
|
|
Nov-16-2003 14:23
|
|
|
 |
 |
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001
|
|
|
Mjhwa, een beetje bikkel maakt een buikschuiver op alles 
Ik deed het in mijn voetbalcarriere bij de plaatselijke SC ook op droog gras 
Advocaat moet zijn vriendjes maar eens niet opstellen.
Wat iedereen al 4 maanden geleden zei: der moet meet vers spul in.
Aggressief, jong, gedreven vers bloed.
Cocu, Kluivert, seedorf, de boer, bronkhorst enzenzenz, optyfen!
Stam captain, allemaal snelle jonge mensen onder zijn hoede en europees kampioen worden, hoppa, easy as it is 
Nov-16-2003 14:26
|
|
|
 |
 |
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001
|
|
|
Nov-16-2003 22:52
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 11:32.
Forum Rules: