Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Lord of the Rings: The Return Of The King 17.12.2003
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
splendor
tranceaddict in training

Registered: Sep 2003

ik heb bij matrix revolutions weer eens te lang gewacht en nu draait ie niet meer, eikels!
dus ik denk, ze zullen me niet hebben, ik ga metteen het premiere weekend.

de films was echt super!!!!!! die scenes dat je over het gevecht zweegt en daar ff 8000 paarden onder je door stampen, heerlijk
alleen ontzettend jammer dat de zuivering van de gouw is weggelaten. Saruman geeft niet zo maar de zuivering is iets van 3-4hoofdstukken ofzo? dat kun je toch niet weglaten. Hopen dat het wel in de extended zit!

Old Post Dec-21-2003 12:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for splendor Click here to Send splendor a Private Message Visit splendor's homepage! Add splendor to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

Heb m zaterdag gezien!

Ik ben echt heel blij dat ik de boeken nog niet gelezen heb, want alles was echt een complete verassing. IK wist echt niet hoe de verhaallijn zou gaan lopen en had geen zaken om over na te denken hoe dat verfilmd zou gaan worden. Ik heb het boek nog thuis liggen, de hardback versie in t Engels, die heb ik niet in mīn koffer gestopt omdat ie rond de 6 kilo weegt ofzo (hahaha). Ik verheug me er nu al op om die bij terugkomst uit de kast te pakken. Dat een boek anders is dan een film maakt me niet uit, omdat ik fantasie genoeg heb om er een leuke film van te maken - in mīn hoofd - maar dat een film anders is dan een boek vind ik meestal erg storend. (kortom, de meeste verfilmingen van boeken zijn storend)

Die klote Mexicanen vinden het trouwens normaal om hun kroost mee de bios in te nemen (oppas te duur?), en toen 1 zo'n teringbaby begon te janken zat de HELE fokking bios SSSSSSSSHHHHHHHHHHHHHHHHHHT naar dat mokkel van een moeder Hele grappig Ze was ook snel weg gnagna!

Anyway, ik vond de film erg indrukwekkend, had geenszins door dat het al 0.45 was toen de deuren opengingen. Erg meeslepend, van begin tot eind, en ik moet zeggen dat ik van 1 tot 3 ook van stijgende kwaliteit vond. Ik ben ook erg onder de indruk van het camerawerk in de trilogie, de casting en de filmmuziek Al met al...gewoon een MUST HAVE dvd collectie

Old Post Dec-22-2003 14:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by splendor

alleen ontzettend jammer dat de zuivering van de gouw is weggelaten. Saruman geeft niet zo maar de zuivering is iets van 3-4hoofdstukken ofzo? dat kun je toch niet weglaten. Hopen dat het wel in de extended zit!

in combinatie met het lege gedeelte in het boek voor sam gok ik dat er nog wel een vervolg komt

Old Post Dec-22-2003 17:28  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Jappio
in combinatie met het lege gedeelte in het boek voor sam gok ik dat er nog wel een vervolg komt

Aangezien er geen vervolg door Tolkien is geschreven op LOTR, is dit niet echt te verwachten. Ik mag aannemen dat Jackson en/of New Line genoeg respect hebben voor Tolkiens zijn creaties, dat er geen zelf verzonnen vervolg komt. Grote kans dat Sauroman wel voor komt in de extended DVD versie. Tevens zijn er natuurlijk plannen om de Hobbit te verfilmen en das tien keer beter dan welk vervolg dan ook.

Down-Under was da bomb

Old Post Dec-22-2003 17:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

naja we zien het wel

Old Post Dec-22-2003 18:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jappio Click here to Send Jappio a Private Message Visit Jappio's homepage! Add Jappio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Muppet
animal

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Jappio

als ze het maar laten, als jackson het in z'n hoofd haalt hier een vervolg op te maken zal hij zooooo veel tegenstand krijgen van alle fans van het boek dat hij geen eens alle acteurs mee willen doen (zie b.b christopher lee)

De film is nu afgerond, het enige wat hij kan is nog de hobbit maken, wat ook een verhaal is wat af is. De silmarillion en de unfinished tales zijn onmogelijk te verfilmen, omdat dit te veel historie met zich meebrengt

Hoewel als hij de first age verhalen wil verfilmen zou je toch nog een lache film krijgen (de oorlogen van de elven tegen de voorlopen vamn Sauron, Morgoth. Sauron was daar de luitenant van) En door die oorlog komen de Numoreanen(volk van Aragorn naar middle-earth) en sterven drie elven rassen uit...

Old Post Dec-22-2003 19:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Muppet Click here to Send Muppet a Private Message Add Muppet to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

FILM WAS TE BRUUT!!

De HOBBIT komt 99% zeker!!

En er is al gepraat over vervolgdelen maar dat is uiteindelijk van de baan geketst en dat is maar beter ook.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Dec-22-2003 22:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by splendor

De dood van Saruman komt zeker in de Extended versie de rest weet ik niet!

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Dec-22-2003 22:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fkwebeman
Sletlana

Registered: Feb 2002

Ik heb hem nog niet gezien.. konden gisteren wel, maar dan moesten we voorin zitten..

Ik kan niet wachten tot de 3 dvd box (+extended natuurlijk!) verschijnt.. (ergens volgend jaar november) Ik wil de collectie wel hebben, maar dan natuurlijk wel alles in 1 keer!

en de Hobbit wordt volgens mij inderdaad verfilmd. ZOu erg cool zijn, want ik heb erg van dat boek genoten.

Old Post Dec-23-2003 20:14  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

voor de liefhebbers: Droge Humor

Old Post Dec-23-2003 21:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

jammer dat je in de bios niet mag roken,anders was ik hem wel gaan kijken

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Dec-23-2003 22:21 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jappio
.

quote:
Originally posted by total woot
voor de liefhebbers: Droge Humor

mwhehe mooie dingen beetje jammer dat de strip nog niet helemaal af is maar wel humor

Old Post Dec-24-2003 16:09  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Lord of the Rings: The Return Of The King 17.12.2003
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktrack id #1 [from marco carola - live at bleu, detroit (26-02-2005) [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSolid Globe - "North Pole" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:38.

Forum Rules: