|
|
|
|
 |
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
|
|
|
Heb m zaterdag gezien!
Ik ben echt heel blij dat ik de boeken nog niet gelezen heb, want alles was echt een complete verassing. IK wist echt niet hoe de verhaallijn zou gaan lopen en had geen zaken om over na te denken hoe dat verfilmd zou gaan worden. Ik heb het boek nog thuis liggen, de hardback versie in t Engels, die heb ik niet in mīn koffer gestopt omdat ie rond de 6 kilo weegt ofzo (hahaha). Ik verheug me er nu al op om die bij terugkomst uit de kast te pakken. Dat een boek anders is dan een film maakt me niet uit, omdat ik fantasie genoeg heb om er een leuke film van te maken - in mīn hoofd - maar dat een film anders is dan een boek vind ik meestal erg storend. (kortom, de meeste verfilmingen van boeken zijn storend)
Die klote Mexicanen vinden het trouwens normaal om hun kroost mee de bios in te nemen (oppas te duur?), en toen 1 zo'n teringbaby begon te janken zat de HELE fokking bios SSSSSSSSHHHHHHHHHHHHHHHHHHT naar dat mokkel van een moeder Hele grappig Ze was ook snel weg gnagna!
Anyway, ik vond de film erg indrukwekkend, had geenszins door dat het al 0.45 was toen de deuren opengingen. Erg meeslepend, van begin tot eind, en ik moet zeggen dat ik van 1 tot 3 ook van stijgende kwaliteit vond. Ik ben ook erg onder de indruk van het camerawerk in de trilogie, de casting en de filmmuziek Al met al...gewoon een MUST HAVE dvd collectie 
Dec-22-2003 14:50
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
total woot
WooT

Registered: Apr 2002
|
|
|
Dec-23-2003 21:01
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 06:33.
Forum Rules: