|
|
|
|
 |
MojjMojj
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003
|
|
|
Ja vad kan man säga, verkar ha missat början på ett riktigt skönt topic Själv börja jag spela med DooM, sedan kom RedAlert.. har ALLA redalert man kan ha,,, hade det till och med till PS *hehe* och jag gilla verkligen redalerts story-line sedan var det Unreal, som rockar fett med para :P Har aldrig fastnat för CS och vill inte det heller, för många som spelar och alla tar det för seriöst *hehe* Spelar ist alla "nya"spela jag får tag på satt och pressa SC/BW ganska länge, men har typ lagt av med det nu... Spelade just klart HALO igår, börja med det igår, som Steve.. ska hålla ögonen öppna för HALO2, får väll ladda ner ngt annat spel nu.. ajja, ska spela lite MaxPayne2 nu, kanske lite HitMan2.. PUZZ!!
|
|
Nov-18-2003 14:43
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Smekbar
I smek, there for I am.

Registered: Apr 2003
|
|
|
| quote: | Originally posted by JayBee
men sen när Q2 kom så var det helt sjukt dåligt coop, singel och rocket launcher var ju mardröm för alla och så.. nä det var inge vidare. enda kul med Q2 var modden som HL's natural selection baserade sig på "GLOOM" skit kul mod till Q2 
|
ID's spel var ju aldrig direkt gjorda för singelplayer spel utan snarare som demonstrationer för vad 3d-motorerna klarade av att göra...
Q2 är förövrigt lätt det bästa onlineliret nånsin... Threewave CTF är så oändligt kul... Har spelat det hur mycket som helst, både public o klanlir.. grymt... spenderade även hela gymnasiet med att lira CS, har dock tröttnat på det nu. Klanen blev nerlagd när flickvänner började dyka upp lite här och var, och public CS e skadat tråkigt...
det jag lirat senast e Max Payne 2 och CC:Generals Zero Hour... MP2 e fan grymt kul och riktigt snyggt, dock alldeles för kort. Tyckte ettan var kort, men tvåan e ju ännu kortare... Dock grymt skön noirkänsla i spelen.
CC:Generals Zero Hour e rätt skönt tycker jag, de nya enheterna tillför mycket... Bättre balans nu känns det som.
annat spel man kan rekommendera e ju Neverwinter Nights. Riktigt kul spel som tar lång tid att klara om man gör allting... ska ge mig på expansionsettet nu i dagarna... Hoppas det e lika bra 
|
Nov-18-2003 17:18
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003
|
|
|
Nov-18-2003 21:28
|
|
|
 |
 |
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003
|
|
|
Nov-19-2003 11:48
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 09:44.
Forum Rules: