Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Aan al onze dj's
Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
basd
progression

Registered: Jul 2002

Mijn techno (+ een paar klassiekers) lijst staat hier:

http://www.discogs.com/~basd

Progressive heb ik er bijna evenveel, maar die ga ik voor het grootste deel verkopen.. Alleen de echt goede platen wil ik daarvan bewaren, en nog aanvullen met spacey progressive breaks-platen (zoals Pole Folder - Dust en Sasha - Wavy Gravy, maar ook Infusion - Legacy (jxl remix).. Vind ik wel een mooie stijl om een leuke verzameling van aan te leggen..

Van trance heb ik ook nog een stuk of tien platen, alleen diegene die ik echt goed vind..

Carlos - The silmarillia
Gouryella - Tenshi
Gouryella - Ligaya
Motorcycle - ATRC
Eon - Pocket damage
System F - Solstice & Out of the Blue remix
System F - Out of the Blue
Viframa - Cristalle
Blackhole COllection (die met Vimana en Aria - Dido)
Armin - Communication
Push - Till we meet again
zoiets..

Koop alleen trance die ik echt heeel goed vind (en dat zijn er niet veel)

d&b session 20090519
My take on... (various mixes planned, updated when I can be arsed)

Old Post Nov-20-2003 07:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for basd Click here to Send basd a Private Message Add basd to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
pooley
In Search Of ...

Registered: Apr 2003

gaan !

Old Post Nov-20-2003 12:38  Belgium
Click Here to See the Profile for pooley Click here to Send pooley a Private Message Visit pooley's homepage! Add pooley to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

Registered: Dec 2002

quote:
Originally posted by pooley
Waarom die verandering van Technics naar Stanton?

Technics afgedaan? Te duur?

Bah, ik denk ergens wel. De sl1200's hebben wel de naam van goed te zijn en kwalitatief gebouwd te zijn, maar toch, het is "maar" een draaitafel he. Wat is nu het wezenlijke verschil tussen een SL1200 en een ST100? De Futter. bij de ST100 hebt ge een dissortion van 0.15% terwijl bij de sl1200 dat 0.01% is... Maar zeg nu zelf, is dat écht nodig dat het tot op een 100'ste van een percent correcte pitch geeft?
Dat voelt of ziet ge totaal niet. Bovendien heeft de ST100 (oke, vaak verwaarloosbaar bruikbare) snufjes.
Vergelijk eens:
389€ voor een ST100(ja, ik heb hem goeikoop gekregen, na lang afdingen ) tegen 550€ voor een SL1200 (een draaitafel uit de jaren '70)

quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Nov-20-2003 16:49  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Tiger777
Bah, ik denk ergens wel. De sl1200's hebben wel de naam van goed te zijn en kwalitatief gebouwd te zijn, maar toch, het is "maar" een draaitafel he. Wat is nu het wezenlijke verschil tussen een SL1200 en een ST100? De Futter. bij de ST100 hebt ge een dissortion van 0.15% terwijl bij de sl1200 dat 0.01% is... Maar zeg nu zelf, is dat écht nodig dat het tot op een 100'ste van een percent correcte pitch geeft?
Dat voelt of ziet ge totaal niet. Bovendien heeft de ST100 (oke, vaak verwaarloosbaar bruikbare) snufjes.
Vergelijk eens:
389€ voor een ST100(ja, ik heb hem goeikoop gekregen, na lang afdingen ) tegen 550€ voor een SL1200 (een draaitafel uit de jaren '70)

Duurzaamheid, degelijkheid, precisie... dat is Technics... Het mogen dan tafels uit de jaren 70 zijn (geloof me, die dingen zijn echt wel aangepast hoor en "met de tijd meegegaan", met uiteindelijk de M3D als resultaat ) maar als je er een uit de jaren 70 zou hebben zou je em nog steeds prima kunnen gebruiken omdat zie dingen niet stuk te krijgen zijn (mits je ze gaat openschroeven en er zelf aan gaat sleutelen natuurlijk).

Old Post Nov-20-2003 21:29 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Wildfir3
Seriously Opinionated

Registered: Jul 2003

Of ze niet kapot te krijgen zijn daar heb ik mijn twijfels bij... Ik heb nu al enkele keren liggen plaatjes beluisteren in de 'discobar' (vinylwinkel hier in leuven) en OMG wat een zeikding!

Ok ik ga zeker niet beweren dat alle technicsen uiteindelijk in zo'n slechte staat gaan zijn, maar kraken dat dat ding doet van zodra ge die arm durft te bewegen & stuff...

Nuja, ben blij met wat ik heb, mag zeker niet klagen, en 'k ga blij zijn als ie al half zo lang mee gaat als een technics, dan zijn we weer tien jaar verder, en zeg nu zelf, wie doet meer dan tien jaar met dezelfde draaitafels? Tegen dan hebben we ongetwijfeld allemaal ons vinyl al buitengepleurd en de draaitafels ingeruild tegen dan vrijwel perfecte cd turntables )) *fingers crossed*

Old Post Nov-20-2003 21:50 
Click Here to See the Profile for Wildfir3 Click here to Send Wildfir3 a Private Message Visit Wildfir3's homepage! Add Wildfir3 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
Of ze niet kapot te krijgen zijn daar heb ik mijn twijfels bij... Ik heb nu al enkele keren liggen plaatjes beluisteren in de 'discobar' (vinylwinkel hier in leuven) en OMG wat een zeikding!

Ja hallo hehe... In zown winkel zitten er ook allemaal onbehouwen pummels aan die dingen die denken dat het cool is om met die dingen te rausen... Maar zolang je er goed mee om gaat

Old Post Nov-20-2003 22:08 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002

quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
Nuja, ben blij met wat ik heb, mag zeker niet klagen, en 'k ga blij zijn als ie al half zo lang mee gaat als een technics, dan zijn we weer tien jaar verder, en zeg nu zelf, wie doet meer dan tien jaar met dezelfde draaitafels? Tegen dan hebben we ongetwijfeld allemaal ons vinyl al buitengepleurd en de draaitafels ingeruild tegen dan vrijwel perfecte cd turntables )) *fingers crossed*

Hell je mag je cdtjes hebben, niks boven vinyl imo

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post Nov-21-2003 17:05  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

quote:
Originally posted by eieregooie
Ja hallo hehe... In zown winkel zitten er ook allemaal onbehouwen pummels aan die dingen die denken dat het cool is om met die dingen te rausen... Maar zolang je er goed mee om gaat

met ST100's ook

quote:
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !

Old Post Nov-21-2003 17:23  Belgium
Click Here to See the Profile for Tiger777 Click here to Send Tiger777 a Private Message Add Tiger777 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

quote:
Originally posted by Tiger777
met ST100's ook

Sja dat mag je hopen... die zijn nog geen 25 jaar oud

Old Post Nov-21-2003 17:44 
Tiger777
Pensionable tranceaddict

zijnn jouw technicsen dan al 25 jaar oud?

quote:

Old Post Nov-21-2003 17:56  Belgium
Jakhira
Ridiculously meticulous

Registered: May 2003

Nee, want het zijn M3D's

Ik heb Stantons gekocht voor de kleine snufjes...
Ik ben namelijk dol op gadgets...

Old Post Nov-21-2003 21:23  Belgium
Click Here to See the Profile for Jakhira Click here to Send Jakhira a Private Message Visit Jakhira's homepage! Add Jakhira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tiger777
Pensionable tranceaddict

ik ben ook dol op die gadgets, maar eigelek gebruik ik ze totaal niet

quote:

Old Post Nov-22-2003 09:15  Belgium

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Aan al onze dj's
Post New Thread    Post A Reply

Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktrack played by little louie vega [2004] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackChristopher & Raphael Just - "Popper" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:15.

Forum Rules: