|
whiii kheb hier echt wel zin in... mah der is dus een kans dat ik de auto nie krijg om te gaan mijn ma doet weer een beetje moeilijk mahja dat gaat me dus echt niet tegenhoude... gelukkig dat een andere vriendin ook met haar eigen auto gaat, kga dan gewoon bij haar in de auto... OMG waarom heb ik daar nie aan gedacht, kga gewoon met haar en dan kan ik ook nog gerust 'drinken' als er geen plaats is, dan gooi ik iemand er uit nee nee der zal wel plaats zijn mah kben nog nie uitgefeest na vrijdag armin solo in den haag was zalig!!! heb er enkele nl-ta's ontmoet zoals eieregooie (yep the one and only ei and in real life is 'm toffer mensen, geloof me! ), snuggle, partyhardy, dj lex, ... heb er ook nog met enkele gesproke waar ik de naam nie van heb verstaan/gehoord maar echt heel gezellige mensen allemaal en wil nu toch wel eindelijk enkele beta's ontmoeten!!! (ahja heb er ook nog ff met emmabiatch gesproke... echt fijn meisje)
dus wie gaat er allemaal komen:
- POOLEY (edited; sorry jong was nie de bedoeling)
- Eagle
- TatanaGirl
- Miss Z
- Eieregooie
- Buoyant
- CygnusX
- BelgianGuru
- Steve-Austin
- FredNova
- Meltos
- PUMAZ (kom gewoon jonge )
- DJ CRESTO (gij ook he...)
- een groep Fr-TA's
- ...
en voor al de beta's die nie kunne komen wegens verschillende redenen (waaronder die f***ing examens vallen) hopelijk tot de volgende beta-meeting he en nog veel succes met uwen examens allemaal!!! 
___________________
I keep the pain of a broken soul ...
Last edited by Zehra on Dec-01-2003 at 00:07
|