Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto's Flight 643 - The Clip
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by Eye-Riz
nix jullie HARTJE!!!! dat geloof ik helemaaaaaaaaaaaal niet!!!
kwijlende jonge honden voor de buis, DAT geloof ik wel

Oooooooooh wat denk je wel niet van ons.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Aug-08-2001 13:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arno
crack addict

quote:
Originally posted by Da Violator
Hebben jullie de love-parade special gezien op TMF?
Daarin zag Amanda er ook beterz uit hoor, alleen jammer dat ze geen 'kleinere' outfit aan had, godverdomme wat een geil wijf!

haha, ja die special had ik gezien, en ik heb me weer s helemaal doodgelachen om die theo. Staat daar zo'n duits wijf heel geil te dansen omdat ze op de camera is, gaat theo tegen dr zeggen dat ze teveel oksel haar heeft. En zij maar denken dat ze in beeld is omdat ze zo geil danst. Echt lache was dat.

And then she said:...

"What did you just gave me? "
And he said:...
"....XTC............XTC......."
And then...
HE FUCKED HER ALL NIGHT !!!!

Old Post Aug-08-2001 13:42  Macedonia
Click Here to See the Profile for arno Click here to Send arno a Private Message Add arno to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by arno

haha, ja die special had ik gezien, en ik heb me weer s helemaal doodgelachen om die theo. Staat daar zo'n duits wijf heel geil te dansen omdat ze op de camera is, gaat theo tegen dr zeggen dat ze teveel oksel haar heeft. En zij maar denken dat ze in beeld is omdat ze zo geil danst. Echt lache was dat.

of wat dacht je van dat wijf dat zat te pissen in de bosjes? dat was pas lomp!

Sasha!

Old Post Aug-08-2001 14:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Partyhardy!

of wat dacht je van dat wijf dat zat te pissen in de bosjes? dat was pas lomp!

haha, valt toch wel mee. Zaterdagnacht heb er er ook tientallen zien zitten langs de weg. Met een beschermend vriendje op er omheen haha LOL.
En die meisjes die met mij mee waren gingen ook gewoon op DV in de bosjes pisse. Logisch, want je gaat niet een half uur lopen om in een plee te pissen!!

GReeTZ

Old Post Aug-08-2001 14:18 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Ja op DV was het weer is wat anders. Tijdens FC stond ik naast vrouwtjes te pissen aan de ene kant en aan de andere kant stonden gasten. Haha lol.

En op Sensation stond een vriend van mij te pissen in zo'n pisbak en toen ging er een wijf in zo'n pisbak naast hem zitten. Haha hij moest echt lachen. En zij maar roepen tegen iedreen. "wat kijken jullie nou, ik moet toch ook naar de wc" hahaha

Old Post Aug-08-2001 14:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER

Registered: Nov 2000
Smile Tongue

ja ik heb armanda gezien in mallorca en nog zelfs een kort babbeltje gemaakt.Maar ze is echt godselekker!!! ze had ook nog een vriendin bij zich en die was ook erg erg goed te doen hoor maar armanda was wel queen hoor

Old Post Aug-08-2001 14:45  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

quote:
Originally posted by Akira
ja ik heb armanda gezien in mallorca en nog zelfs een kort babbeltje gemaakt.Maar ze is echt godselekker!!! ze had ook nog een vriendin bij zich en die was ook erg erg goed te doen hoor maar armanda was wel queen hoor

En wanneer gaan jullie uit???

Old Post Aug-08-2001 15:02  Netherlands
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

Ik heb de clip van Flight 643 nu ook gezien.. is echt wel een coole clip ... mooie locatie in Israel waar die clip is opgenomen...

Opzich is die 2:50 minuten durende versie wel kort.. maar dat begin met.... "Your attention please, all passengers for Flight 643 destination magik muzik immediately boarding at gate number seven" is wel cool.. zeker als je net als mij voor het eerst hebt gevlogen alleen jammer dat ik geen "Flight 643" had

Maar ja Flight 643 hoort eigenlijk alleen maar in een vette mix thuis...

En Theo @ The Love Parade was zeker vet... beetje duitsers voor de gek houden

Old Post Aug-08-2001 20:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

hehehe... dit las ik net in het Black-hole gastenboek:

Om bij iedereen alle onduidelijkheid weg te nemen over Nederlands bekendste vluchtnummer (gaat ie naar London of LA of Ibiza, blablabla) heb ik even de vraag aan de KLM zelf voorgelegd en dit is hun antwoord:

"De vlucht KL643 is een directe vlucht, die dagelijks wordt uitgevoerd en gaat van Amsterdam naar New York. Vliegveld John F. Kennedy"

Old Post Aug-08-2001 20:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

quote:
Originally posted by moogwai
hehehe... dit las ik net in het Black-hole gastenboek:

Om bij iedereen alle onduidelijkheid weg te nemen over Nederlands bekendste vluchtnummer (gaat ie naar London of LA of Ibiza, blablabla) heb ik even de vraag aan de KLM zelf voorgelegd en dit is hun antwoord:

"De vlucht KL643 is een directe vlucht, die dagelijks wordt uitgevoerd en gaat van Amsterdam naar New York. Vliegveld John F. Kennedy"

Hehe, das wel cool om te weten

Old Post Aug-09-2001 09:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
IvanTanis
tranceaddict

bij de originele versie hebben ze er in het begin een filter opgezet, wat in de loop van het liedje steeds minder wordt. hierdoor heb je op ongeveer 3/4 van het liedje een ware climax (filter helemaal weg) -moet je maar eens op letten als je flight 643 thuis hebt- maar in de clip gaat het daar helemaal niet maar om dat melodietje maar dat is niet zo veel vind ik

dat vind ik

Old Post Aug-09-2001 12:59 
Click Here to See the Profile for IvanTanis Click here to Send IvanTanis a Private Message Add IvanTanis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
IvanTanis
tranceaddict

Smiling Frog

trouwens, die radio/video edit is gemaakt door cor fijneman. ook wel grappig om te weten toch
mzzl

Old Post Aug-09-2001 13:02 
Click Here to See the Profile for IvanTanis Click here to Send IvanTanis a Private Message Add IvanTanis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tiesto's Flight 643 - The Clip
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPerry O'Neil ID EE Episode 012 [2006] [6]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJoi feat. way out west - Asian Vibes (Way Out West Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:37.

Forum Rules: