|
Ok, ff ONtopic dan... (ik kan het wel hehe)
Trance op CD single is niets nieuws hoor, alleen in de gewone winkel kom je het niet tegen... Lost Language bijvoorbeeld had volgens mij van alle releases ook CD singles die je gewoon kon bestellen op hun site... En wat dacht je van promo's? Kijk maar naar de mp3's, er komen er steeds meer promo's van CDR zoals dat heet, omdat het gewoon VEEL goedkoper is om CDtjes te maken dan om een beperkte oplage vinyl voor promo's te laten persen...
En ja, het draaien met CD's komt ook steeds meer... Welke behoorlijke club heeft er nou niet van die leuke Pioneer (toch?) CD spelers staan? Als je een beetje grote DJ boekt zal je wel moeten, want anders kunnen ze hun nieuwste tracks niet draaien.
Ik zit er zelf ook aan te denken om CDspelers te kopen over een tijdje, en dan voornamelijk om mp3's te branden die nog niet uit zijn op vinyl, zodat je ze toch kan draaien he... En natuurlijk voor wanneer ik ook promo's ga krijgen op CD Maarja, wanneer ze op vinyl uitkomen zal ik ze toch ook wel kopen he... Tis een verslaving 
|