|
| quote: | Originally posted by Mister_Michel
Modo - einz, zwei...
(PS: dit is voorlopig mijn laatste post, ik verlaat het forum (tijdelijk?) tot het hier weer wat beter is. Je kan zeggen wat je wil maar het gespam en gelul van onze noorderburen maakt het hier tegenwoordig on-plezant. (gelieve hier niet op te reageren aub en ON-topic blijven voor 1 keertje... Kzal da hier maar zetten zeker ipv een nieuwe thread op te starten of te gaan zagen in de offtopic threads, of moet ik threads zeggen...) |
24 November 2003
Ha ha ha, de sfeer was hier 5j jaar geleden precies niet veel beter
|