|
Riktigt lyckad kväll på GK som vanligt 
Träffade en massa nya annsikten också, alltid lika kul.
Orkidea levde upp som vanligt! Dansade dock väldigt lite mot vad jag brukar göra av någon anledning men jag fick iaf svänga loss till beautiful bla...
Någon som har någon aning om vilken den nästa sista låten var som han spelade? Var enktigt skön låt iaf...
___________________
Going... Going...
|