Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > forum description
vad blir det?
This poll is closed.
A1: Home of the best partycrowd according to Marco V 1 2.78%
B1: Home of Adam Beyer, Airbase, Envio, Trance Control, IKEA and tons of busty girls called Ingrid 4 11.11%
B2: Home of Adam Beyer, Airbase, Envio, Trance Control, IKEA and tons of blondes called Ingrid 0 0%
B3: Home of Adam Beyer, Airbase, Envio, Trance Control, IKEA and tons of beautiful girls 0 0%
B4: Home of Adam Beyer, Airbase, Envio, Trance Control, IKEA and tons of beautiful Swedes 1 2.78%
C1: Home of Adam Beyer, Airbase, Envio, IKEA and tons of busty girls called Ingrid 4 11.11%
C2: Home of Adam Beyer, Airbase, Envio, IKEA and tons of blondes called Ingrid 2 5.56%
C3: Home of Adam Beyer, Airbase, Envio, IKEA and tons of beautiful girls 5 13.89%
C4: Home of Adam Beyer, Airbase, Envio, IKEA and tons of beautiful Swedes 0 0%
D1: Home of Adam Beyer, Airbase, Envio, IKEA and swedish meatballs 16 44.44%
D2: Home of Adam Beyer, Airbase, Envio, IKEA and bouncy swedish meatballs 3 8.33%
Total: 36 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
montana
dub come save me

Registered: Mar 2003

quote:
Originally posted by RebeL9
Tycker varken han producerar bra eller är så värst trevlig mot andra producenter. Han hånar öppet MIKE i den ökända "Jezper bashing MIKE"-tråden på trance.nu. Tappade nog all respekt för honom där.

ummh, har du länk till den tråden, jag sökte på trance.nu ock hitta inget

Old Post Dec-01-2003 19:26  Syria
Click Here to See the Profile for montana Click here to Send montana a Private Message Visit montana's homepage! Add montana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benni
merci charles

Registered: Mar 2002

varför Ikea?
mesta skräp som jag vet om

"home of adam beyer and the blondes"

Old Post Dec-01-2003 20:02 
Click Here to See the Profile for benni Click here to Send benni a Private Message Add benni to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

quote:
Originally posted by Hybrid
varför Ikea?
mesta skräp som jag vet om

"home of adam beyer and the blondes"

you have to make a link of recognizition so that foreigners know what you're talking about
(särskilt amerikanerna som har inga koll alls om vad händer i EU:n)

Old Post Dec-01-2003 20:11  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by WhiteRussian
Bryr mig inte så noga heller, men visst måste Adam Beyer vara med. Sveriges absolut största producent och DJ.

Tar ni bort Adam Beyer tänker jag aldrig mer besöka detta forum

Vad gäller Airbase-bashingen så var det mer än jag visste om. Å andra sidan är de flesta på t.nu imo en stor hög idioter. Folk där gör inget än hackar ner på alla andra - detta sker iofs i dessa forumen också - men måtta får det fan var.

www.laszlo.se

Old Post Dec-01-2003 21:00 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

mitt förslag såklart... D1 eller va det va.. hehe

Old Post Dec-01-2003 21:26  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

B1 är ju klockren!!

Old Post Dec-01-2003 21:49  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AC.
Supreme tranceaddict

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by RebeL9
Home of Adam Beyer, Antiloop, Volvo, IKEA and great blonde babes

mitt förslag

helt på Rebels linje. Menar inget illa men bort med Airbase och Eenvio i namnet så är jag "game"

Utan att direkt ha någon anledning så ser jag heldre Beyer och Antiloop som de artisterna som får "representera" vårat forum på TA

Om någon dessutom skulle finna "great blond babes" stötande så varför inte bara byta ut det till meatballs.

ingen röst kommer läggas av mig på de förslag som finns nu.
Vill dock säga ett bra intiativ av Scul!

Old Post Dec-02-2003 01:46  Sweden
Click Here to See the Profile for AC. Click here to Send AC. a Private Message Add AC. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by AC.
helt på Rebels linje. Menar inget illa men bort med Airbase och Eenvio i namnet så är jag "game"

Utan att direkt ha någon anledning så ser jag heldre Beyer och Antiloop som de artisterna som får "representera" vårat forum på TA

Om någon dessutom skulle finna "great blond babes" stötande så varför inte bara byta ut det till meatballs.

ingen röst kommer läggas av mig på de förslag som finns nu.
Vill dock säga ett bra intiativ av Scul!

Du (ni) har faktiskt en poäng i det ni säger.

edit: Jag förstår dock inte varför folk skulle ta illa upp om vi nämner våra vackra tjejer. Blondes kan ses som en generalisering, men jag ser absolut inget fel på "tons of beautiful girls".

Jag menar - där finns absolut inget som säger att damerna inte är vackra på övriga ställen på denna planet - det säger bara att våra är desto vackrare. Något vi borde vara stolta över

www.laszlo.se

Old Post Dec-02-2003 01:58 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Du (ni) har faktiskt en poäng i det ni säger.

edit: Jag förstår dock inte varför folk skulle ta illa upp om vi nämner våra vackra tjejer. Blondes kan ses som en generalisering, men jag ser absolut inget fel på "tons of beautiful girls".

Jag menar - där finns absolut inget som säger att damerna inte är vackra på övriga ställen på denna planet - det säger bara att våra är desto vackrare. Något vi borde vara stolta över

Jag tycker det låter väldigt pojkigt a´la pubertet

"Swedish meatballs" = Så det heter ofta utomlands... annars räcker det med IKEA. Måste ju inte va en uppsats.

Byta ut Airbase mot Antiloop... fine by me

Old Post Dec-02-2003 07:54  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Det finns ju delade uppfattningar om huruvida köttbullar verkligen är svenskt...

Old Post Dec-02-2003 08:08  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Det finns ju delade uppfattningar om huruvida köttbullar verkligen är svenskt...

klart det e svenskt.... annars skulle ju det va kul med swedish meatballs från typ japan...

Old Post Dec-02-2003 09:28  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

vi har också köttbullar i Holland, men de är inte kryddade som i Sverige.

om Airbase är en problem...

vad säger ni om:

Home of Adam Beyer, Antiloop, Envio, IKEA and swedish meatballs ?

(jag tog D1-varianten för att det ser ut att den vinner!)

Old Post Dec-02-2003 13:35  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > forum description
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackListen and ID this awesome trance track! [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPlastic Boy - Live Another Life [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:56.

Forum Rules: