|
jah ik kijk wel denk ik..maar toch zit ik met een btje vaag gevoel voor de tv dan.
Zo van: Waarom kijk ik dit eigenlijk, uiteindelijk komen er toch lousy "popsterren" uit. Want om nou te zeggen dat jim of jamai een houdbaarheidsdatum hebben..nee niet bepaald. Voorrondes zijn dan wel ok, maar die gasten van de jury
En die finaleshows vind ik om te kotsen, de commercie vliegt met scheepsvrachten je buis uit, dat domme gelul over "de groep" (want de kandidaten denken toch alleen maar aan dr eigen), die nepglimlachjes van tooske en die oelewapper, die arrogante lui van de jury...fuck it, tis gewoon zo afschuwelijk "gemaakt".
maar zoals ik al zei, toch kijk ik
___________________
blaat en nu stampen
|