Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden
ik zal eens op de hub kijken. James Holden op IC 2 jaar terug was zker wel vet jah
___________________
Dec-04-2003 17:37
basvh
Bert says: Hatseflats!
Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam + Ammerzoden
heb cd 1 zo goed als geluister. klink wel lekker hoor. Lekkere luistermuziek. Opeen feest is ook 1 set goed te doen. Heel de avond deze muziek is niet voor mij weggelegd
___________________
Dec-04-2003 19:46
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
Zeta Reticula - Tool 3 met erachteraan Avus - Real ROCKS man! Tering, wegspace muziek! En OUTHOUSE is ook helemaal de BOMMMMMMMMMMMM!
Ik vind die met die vocals met die Claire juist het minste van het stel. Ik ben niet zo'n vocal lover.....
___________________
"Life is all about choices & respect"
Dec-04-2003 20:40
Fkwebeman
Sletlana
Registered: Feb 2002
Location: Groningen
Natuurlij bied de HUB weer een fijne uitkomst..
Heb net de eerste 25 minuten van cd 2 achter de rug..
LEKKUUUUUUR, wat een heerlijke cd zeg!
biertje derbij..
___________________
Dec-04-2003 23:15
Fkwebeman
Sletlana
Registered: Feb 2002
Location: Groningen
Het nummer dat rond minuut 34 erin komt.. geweldig
___________________
Dec-05-2003 13:37
AlFerox
Dirty Brown And Miserable
Registered: May 2002
Location: stalingrad
misschien dat iemand ipv al die lekkermakerij gewoon een link zou kunnen plaatsen?!?!
(ben nu ook wel benieuwd namelijk)
___________________
The Hague is the plague!
Dec-05-2003 14:20
AlFerox
Dirty Brown And Miserable
Registered: May 2002
Location: stalingrad
ter kennisgeving: zeta reticula is een (electro)pseudoniem van umek