quote:Originally posted by Blik maar als ik het van hem had overgenomen had ik het natuurlijk ook hetzelfde gespeld als hem nee dat had te erg opgevallen. Hallo wij zijn ook niet op ons achtrhoof gevallen hoor!
ik denk een meisje met donker haar en donkere ogen. Van de argentijnse melkboer zeg maar
Een zweedse muppet?
___________________ "Life is all about choices & respect"
Een Chick with a Dick (Shemale)
___________________ This medicine is just what you deserve. Swallow choke and die!
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeen..... Farkeee..
ik denk een meisje, maar mooi zal ze niet worden denk ik..ach een breezah sletje misschien
___________________ blaat en nu stampen
Waarschijnlijk met enige voorkennis van zaken krijgen ze een... baby! En indien dat het geval is krijgen ze een homo sapiens.. de rest is nog duister
___________________ We from Toilet DuckŪ recommend Toilet DuckŪ.
Het wordt zeker een meisje, ik voel het aan mn water
___________________ Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
quote:Originally posted by Chicane Waarschijnlijk met enige voorkennis van zaken krijgen ze een... baby! En indien dat het geval is krijgen ze een homo sapiens.. de rest is nog duister ik las eerst duiTser.. maar euh, nu maxima der is, is dat kind natuurlijk half argentijns, kwart duitser en kwart nederlander.. nog ff en dat duitschen bloed is weer weg..
Het zou wel vet zijn als er een ineens een neger uitrolt... Zou weer een mooi nieuw deel in de oranje soap zijn.