goeie zet me maar op de lijst met nog een paar mensen (weet later nog te zeggen hoeveel) kweet nog nie wanneer ik naar Lloret ga (hangt er vanaf als ik dan vast vrij of nie ) ma het Dancefestival wil ik daar ook wel meemaken
___________________ vylix.be
Last edited by teknasia on Dec-08-2003 at 17:59
Ik zoek nogaltijd iemand die wilt helpen met organiseren
___________________ www.doehetzelver.be
dunno offek meega but like i said to fusion: interesse ister wel bij mij en als er ne bus is enzo zallek ook is rondvrage vo nog volk
idd het best in antwerpen afspreken =) ik heb ook wel interesse!
___________________ listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul
de reden waarom ik de afgelopen 2 jaar niet naar sensation ben geweest is dat ik toen nog examens had !!! dus zie ik het dit jaar ook niet zo snel gebeuren
komkom eagle, straks zou'k nog gaan geloven da ge écht twijfelt (en dan zou ik u in uw kl*ten moeten stampen)
quote:Originally posted by [BE]FusioN`-- komkom eagle, straks zou'k nog gaan geloven da ge écht twijfelt (en dan zou ik u in uw kl*ten moeten stampen) dan doe ik mee pff moet da nu just da weekend zijn
___________________ http://onderlegger.cinebelblogs.be/
hmmmm als het zo voort gaat met mijn techno lovin' toestanden dan zal het misschien sensation black worden voor mij, moehahahaha scared ya, didnt i
kill fuske...
___________________ I keep the pain of a broken soul ...
^^