|
| quote: | Originally posted by Biohazard
mn post was sarcastisch ----> die de smiley 
MS is net als ID-T, ze hebben een heleboel goede dingen gedaan, maar ook een hoop verneukt voor anderen. |
Vet sarcastisch ja. Echt goede grap dan ook.
Maarja, lees wat Blik schrijft. Ik heb niet veel mensen dat zien doen en ik heb ook big respect voor zijn wijze van handelen ivm met Microsoft. Gewoon slim handelen. En als je dat verdiende geld dan zo besteedt ben je alleen maar een held.
|