|
|
|
|
 |
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001
|
|
|
Net als basvh ligt het eraan waar ik ben.
als ik naar stratum (Eindhoven)ga, qweet je dat je in zowat elke kroeg alle muziek kunt verwachten die er ooit gemaakt is.
Ik kan dan zeker wel een hele gezellige avond hebben, en kan ik met sommige nummers zelfs vermaken maar ik ga dan ook met een andere instelling op stap. Wel is het zo dat ik dan het liefst wat alcohol naar binnen kan gieten, als dat niet het geval is vermaak ik me al snel een stuk minder.
In een discotheek, tja dan kan ik me wel is ergeren aan sommige nummers al is mijn smaak erg breed. Maar als een discotheek/club zichzelf ook echt als discotheek/club ziet dan moeten ze ook die muziek draaien en dan niet van die popi jopi trance als Special D, boozywoozy, scooter ed. In de time-out in Gemert gebeurt dat. De eerste keer vond ik dat verschrikkelijk, nu weet ik niet beter, maar zonde dat ze in zo'n mooie tent zulke scheitmuziek draaien.
Commercieel getinte trance, techno mag van mij best, maar hte moet nog wel kwaliteit hebben.
Ook mag er nog een keer een goed R'B nummer in gemixed worden. In de elsombrero in Reusel doen ze dat ook en dat kan ik best waarderen, maar dan moeten ze dat ook niet lang doen, hooguit 3 a 4 nummers.
Verder kan ik me voorstellen dat de techno liefhebbers een hekel hebben aan Murder Was The Bass en The End, maar ik zou ze toch graag een kee in de Elsom willen horen.
Echter ben ik dan wel met jullie eens dat het fout is op een technofeest, net als Traffic op een Trancefeest.
Op de grote feesten moeten de hitjes achterwege blijven.
Nieuwe en het liefst onbekende nummers en af en toe een knaller van dit moment.
|
Dec-11-2003 20:10
|
|
|
 |
 |
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002
|
|
|
Dec-11-2003 20:48
|
|
|
 |
 |
Biohazard
Progressive Trance Addict
Registered: Nov 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by Freezel
- Gielen
- Twisted, What The Fuck Sample, Airport
|
Of de born slippy sample!
Ik kan we trouwens gruwelijk irriteren aan die Accapela's van Armin
Dec-11-2003 21:09
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 01:19.
Forum Rules: