Nee nee, bij jou is het 50% spijbelen (thuis posten dus) en 50% posten in de les...
quote:Originally posted by eieregooie Nee nee, bij jou is het 50% spijbelen (thuis posten dus) en 50% posten in de les... ik post nooit op school hoor
___________________ .
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA