|
בתור אחד שעבר את קורס הפעלת מערכות מחשב (מה לעשות לא הגעתי להיות תוכניתן..., למרות שרציתי), המבחנים הם כל הזמן אותם המבחנים.
הם לא קשים במיוחד אבל הם יכולים להיות טריקיים.
אתה הולך לעשות קורס תכנות בבסמ"ח, לא בממר"ם, כי ממר"ם לא מעבירים קורסי תכנות, אלא בסמ"ח שהיא יחידת ההדרכה.
הקורס הזה הוא אחד הקורסים היוקרתיים בצה"ל - למרות שאתם לא שווים הרבה מול הממ"סניקים.
בקשר לשאלות לגבי הכוסיות... יש כוסיות בשלישות, הודיה אוחיון שם ויצא לי לראות אותה כמה פעמים...
אל תחשוב שיוכלו לסדר לך קומבינות עם המדריכים, כי גם אם תכיר אותם הם יתיחסו אליך כאילו הם לא מכירים אותך (זה קרה לאחד החברים שלי... ורק בשבירת דיסטנס המדריך אמר לו שכל הכבוד שהוא הצליח לעבור את זה באיפוק...)
חן תדע שאתה הולך להשמין ולטחון אוכל ברולדין ובסטקייה, אם אתה עוד לא מעשן כדאי שתתחיל, כי כל הקורס הזה מעשן!
עוד טיפ קטן חן, תנסה להיות תוכניתן סיסטם של ה MF בממר"ם - הם מבוקשים רצח באזרחות (תהיה לך עבודה מובטחת בIBM כשתשחרר מהצבא - במיוחד אם תעשה קורס קצינים ותהיה ראש צוות...)
עוד נקודה אחרונה... אם לא בא לך לתכנת הרבה אבל אתה עדיין רוצה קורס איכותי לך להפעלת מערכות מחשב!
אם מישהו רוצה פרטים על הקורס שיפנה אליי!
___________________
H O U S E ---- M U S I C
|