Noon: god jul jag bjuder på lite information till dig "JAG VAR INT HELLER 20!!!!!!"
staz: skojjigt ska bara räkna lite här för jag är lite halv full..
hmm jag +2 poolare + kongokim?? +st_andrew?? + mind + vizay + steve& jonas + staz + noon??
altså 8-11 pers.. fan vad kul det kommer bli jag kan knappt bärja mig. det ska bli den bästa kryssning någonsin!
jag har föresten skickat en del frågor till ansvarig. får se om han svarar.
___________________
http://www.advantico.se
Dec-13-2003 16:30
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden
har jag rånat nån bank tills dess e jag helt klart på
Dec-13-2003 16:34
JayBee
Trance Fanatic
Registered: Jul 2003
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by dbl
har jag rånat nån bank tills dess e jag helt klart på
men fan seriöst talat! du har fan alldrig pengar din lilla råtta! nu tycker jag att du önskar dig en den resan i julklapp eller något. jobba på Mcdonalds eller vad som helst!
___________________
http://www.advantico.se
Dec-13-2003 16:44
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
Location: Växjö
Gissa om jag ska dit!!!
Får jag inte tag i biljett ska är jag fan villig att betala multum för att få en svart!!!
Dec-13-2003 16:44
knomaden
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2003
Location: Norrköping, Sweden - http://www.norrkoping.se
Var bokar man? Info?
PS. Fick reda på denna bokning på ett mycket tidigt skede he he, men lovade att hålla råtruten om det, och har så gjort .
Blev det officiellt på kryssen nu eller, finns det på webben nånstans? Var och hur har infon gått ut? DS.
PPS. Har idag även lagt upp info i Svenska folket, förresten. För den som är nyfiken. DDS.
___________________
"Knomaden" -
Sustainability Entrepreneurship Facilitator | Qualitative Intentional Networker | Global Knowledge Nomad
[RE:LOVE THE WORLD]
- Sustainable Profile Clothing: Ignition® - www.ignitionwear.com | Get your clubwear/merchandise printed
- AboutMe: www.andersabrahamsson.info / actionmap.andersabrahamsson.info | My Intentions, Actions and Current Projects
- DJing: www.djanders.info | Agency: Icon Mgmnt www.myspace.com/iconagency | Current promoset podcasted @ my blog http://blog.djanders.info
- Campaign Coordinator: I DO TRANCE [not drugs] @ TC | | www.idotrance.org | Jofawe's pledge @ www.mondaybar.com generated 2 500+ undersigned !
- Main blog: www.sustainopreneurship.biz | What's your dream?
Dec-13-2003 16:53
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden
quote:
Originally posted by JayBee
men fan seriöst talat! du har fan alldrig pengar din lilla råtta! nu tycker jag att du önskar dig en den resan i julklapp eller något. jobba på Mcdonalds eller vad som helst!
jovisst har jag pengar... men nu har det varit så mycket med jul och så.. handla julklappar och sånt... därför kunde jag inte hänga på på denna resan eller sticka på tracid som e idag e det va..
men ska se till att få pengar nu i jul.... hur mycket går det på ungefär med resa/mat/dryck o hela köret?
Dec-13-2003 17:44
Proximus
Supreme tranceaddict
Registered: Jul 2001
Location: Stockholm
1500 borde det gå på.. beroende på hur mycket man ska dricka också..
jag måste ta det lite lugnt för en senare amsterdam resa.. plus att jag inte har några planer att bli full på kryssningen, jag har lätt för att bli sjösjuk :P
___________________
The circumcision has already begun
Desensitizing the very thing or thang that brought
you into this mother****** in the first place
And when I say "mother******" I do mean "mother******"
Because Mother Earth is dying and we continue to fuck her to death - Andre 3000
Dec-13-2003 18:37
NooN
[Kevin Rust]
Registered: Jul 2003
Location: Dit ingen vill, Sweden
quote:
Originally posted by JayBee
hmm jag +2 poolare + kongokim?? +st_andrew?? + mind + vizay + steve& jonas + staz + noon??
+1 polare
Dec-13-2003 18:39
JayBee
Trance Fanatic
Registered: Jul 2003
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by knomaden
Var bokar man? Info?
om det är så som jag tror så är det endast dem som förbokade på båten som fick det tillfället. altså de hytterna jag pratar om är INTE bokade. de är förbokade (paxade ).
jag ska försöka ta reda på när man kan boka dem.
___________________
http://www.advantico.se
Dec-13-2003 18:53
jofawe
Official Manb00bs of TA
Registered: Jan 2002
Location: Växjö
quote:
Originally posted by knomaden
Var bokar man? Info?
PS. Fick reda på denna bokning på ett mycket tidigt skede he he, men lovade att hålla råtruten om det, och har så gjort .
anar jag en gemensam bil från Växjö dit eller?
Jag ska minsann ha tag på biljetter!!
Jag måste ju se Armin!
Dec-13-2003 19:12
knomaden
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2003
Location: Norrköping, Sweden - http://www.norrkoping.se
quote:
Originally posted by jofawe
anar jag en gemensam bil från Växjö dit eller?
Jag ska minsann ha tag på biljetter!!
Jag måste ju se Armin!
Det får vi ju ta å fixa. Typ. Går INTE att missa... .
Men mer info, var var var??
___________________
"Knomaden" -
Sustainability Entrepreneurship Facilitator | Qualitative Intentional Networker | Global Knowledge Nomad
[RE:LOVE THE WORLD]
- Sustainable Profile Clothing: Ignition® - www.ignitionwear.com | Get your clubwear/merchandise printed
- AboutMe: www.andersabrahamsson.info / actionmap.andersabrahamsson.info | My Intentions, Actions and Current Projects
- DJing: www.djanders.info | Agency: Icon Mgmnt www.myspace.com/iconagency | Current promoset podcasted @ my blog http://blog.djanders.info
- Campaign Coordinator: I DO TRANCE [not drugs] @ TC | | www.idotrance.org | Jofawe's pledge @ www.mondaybar.com generated 2 500+ undersigned !
- Main blog: www.sustainopreneurship.biz | What's your dream?
Dec-13-2003 19:56
MojjMojj
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2003
Location: Stockholm, right about here.
HALLÅ! JAG ska med för tusan "paxa" fler hytter kan ju inte lämna Vizay ensam med Steve armin aarmi aaarmin!
EDIT: JayBee, finns det nå plats kvar på din lilla lista som du rabbla upp?