Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar Valborg Cruise
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
JayBee
Trance Fanatic



Registered: Jul 2003
Location: Stockholm

Noon: god jul jag bjuder på lite information till dig "JAG VAR INT HELLER 20!!!!!!"

staz: skojjigt ska bara räkna lite här för jag är lite halv full..

hmm jag +2 poolare + kongokim?? +st_andrew?? + mind + vizay + steve& jonas + staz + noon??

altså 8-11 pers.. fan vad kul det kommer bli jag kan knappt bärja mig. det ska bli den bästa kryssning någonsin!

jag har föresten skickat en del frågor till ansvarig. får se om han svarar.


___________________
http://www.advantico.se

Old Post Dec-13-2003 16:30  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun



Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden

har jag rånat nån bank tills dess e jag helt klart på

Old Post Dec-13-2003 16:34  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic



Registered: Jul 2003
Location: Stockholm

quote:
Originally posted by dbl
har jag rånat nån bank tills dess e jag helt klart på
men fan seriöst talat! du har fan alldrig pengar din lilla råtta! nu tycker jag att du önskar dig en den resan i julklapp eller något. jobba på Mcdonalds eller vad som helst!


___________________
http://www.advantico.se

Old Post Dec-13-2003 16:44  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA



Registered: Jan 2002
Location: Växjö

Gissa om jag ska dit!!!
Får jag inte tag i biljett ska är jag fan villig att betala multum för att få en svart!!!

Old Post Dec-13-2003 16:44  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
knomaden
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2003
Location: Norrköping, Sweden - http://www.norrkoping.se

Var bokar man? Info?

PS. Fick reda på denna bokning på ett mycket tidigt skede he he, men lovade att hålla råtruten om det, och har så gjort .

Blev det officiellt på kryssen nu eller, finns det på webben nånstans? Var och hur har infon gått ut? DS.

PPS. Har idag även lagt upp info i Svenska folket, förresten. För den som är nyfiken. DDS.


___________________
"Knomaden" -
Sustainability Entrepreneurship Facilitator | Qualitative Intentional Networker | Global Knowledge Nomad
[RE:LOVE THE WORLD]


- Sustainable Profile Clothing: Ignition® - www.ignitionwear.com | Get your clubwear/merchandise printed
- AboutMe: www.andersabrahamsson.info / actionmap.andersabrahamsson.info | My Intentions, Actions and Current Projects
- DJing: www.djanders.info | Agency: Icon Mgmnt www.myspace.com/iconagency | Current promoset podcasted @ my blog http://blog.djanders.info
- Campaign Coordinator: I DO TRANCE [not drugs] @ TC | | www.idotrance.org | Jofawe's pledge @ www.mondaybar.com generated 2 500+ undersigned !
- Main blog: www.sustainopreneurship.biz | What's your dream?

Old Post Dec-13-2003 16:53  Sweden
Click Here to See the Profile for knomaden Click here to Send knomaden a Private Message Visit knomaden's homepage! Add knomaden to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun



Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden

quote:
Originally posted by JayBee
men fan seriöst talat! du har fan alldrig pengar din lilla råtta! nu tycker jag att du önskar dig en den resan i julklapp eller något. jobba på Mcdonalds eller vad som helst!



jovisst har jag pengar... men nu har det varit så mycket med jul och så.. handla julklappar och sånt... därför kunde jag inte hänga på på denna resan eller sticka på tracid som e idag e det va..

men ska se till att få pengar nu i jul.... hur mycket går det på ungefär med resa/mat/dryck o hela köret?

Old Post Dec-13-2003 17:44  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Proximus
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2001
Location: Stockholm

1500 borde det gå på.. beroende på hur mycket man ska dricka också..

jag måste ta det lite lugnt för en senare amsterdam resa.. plus att jag inte har några planer att bli full på kryssningen, jag har lätt för att bli sjösjuk :P


___________________
The circumcision has already begun
Desensitizing the very thing or thang that brought
you into this mother****** in the first place
And when I say "mother******" I do mean "mother******"
Because Mother Earth is dying and we continue to fuck her to death - Andre 3000

Old Post Dec-13-2003 18:37  Sweden
Click Here to See the Profile for Proximus Click here to Send Proximus a Private Message Add Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NooN
[Kevin Rust]



Registered: Jul 2003
Location: Dit ingen vill, Sweden

quote:
Originally posted by JayBee

hmm jag +2 poolare + kongokim?? +st_andrew?? + mind + vizay + steve& jonas + staz + noon??


+1 polare

Old Post Dec-13-2003 18:39  Sweden
Click Here to See the Profile for NooN Click here to Send NooN a Private Message Visit NooN's homepage! Add NooN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic



Registered: Jul 2003
Location: Stockholm

quote:
Originally posted by knomaden
Var bokar man? Info?
om det är så som jag tror så är det endast dem som förbokade på båten som fick det tillfället. altså de hytterna jag pratar om är INTE bokade. de är förbokade (paxade ).

jag ska försöka ta reda på när man kan boka dem.


___________________
http://www.advantico.se

Old Post Dec-13-2003 18:53  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA



Registered: Jan 2002
Location: Växjö

quote:
Originally posted by knomaden
Var bokar man? Info?

PS. Fick reda på denna bokning på ett mycket tidigt skede he he, men lovade att hålla råtruten om det, och har så gjort .


anar jag en gemensam bil från Växjö dit eller?
Jag ska minsann ha tag på biljetter!!
Jag måste ju se Armin!

Old Post Dec-13-2003 19:12  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
knomaden
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2003
Location: Norrköping, Sweden - http://www.norrkoping.se

quote:
Originally posted by jofawe
anar jag en gemensam bil från Växjö dit eller?
Jag ska minsann ha tag på biljetter!!
Jag måste ju se Armin!


Det får vi ju ta å fixa. Typ. Går INTE att missa... .

Men mer info, var var var??


___________________
"Knomaden" -
Sustainability Entrepreneurship Facilitator | Qualitative Intentional Networker | Global Knowledge Nomad
[RE:LOVE THE WORLD]


- Sustainable Profile Clothing: Ignition® - www.ignitionwear.com | Get your clubwear/merchandise printed
- AboutMe: www.andersabrahamsson.info / actionmap.andersabrahamsson.info | My Intentions, Actions and Current Projects
- DJing: www.djanders.info | Agency: Icon Mgmnt www.myspace.com/iconagency | Current promoset podcasted @ my blog http://blog.djanders.info
- Campaign Coordinator: I DO TRANCE [not drugs] @ TC | | www.idotrance.org | Jofawe's pledge @ www.mondaybar.com generated 2 500+ undersigned !
- Main blog: www.sustainopreneurship.biz | What's your dream?

Old Post Dec-13-2003 19:56  Sweden
Click Here to See the Profile for knomaden Click here to Send knomaden a Private Message Visit knomaden's homepage! Add knomaden to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MojjMojj
Supreme tranceaddict



Registered: Aug 2003
Location: Stockholm, right about here.

HALLÅ! JAG ska med för tusan "paxa" fler hytter kan ju inte lämna Vizay ensam med Steve armin aarmi aaarmin!

EDIT: JayBee, finns det nå plats kvar på din lilla lista som du rabbla upp?

Last edited by MojjMojj on Dec-13-2003 at 22:12

Old Post Dec-13-2003 22:06  Sweden
Click Here to See the Profile for MojjMojj Click here to Send MojjMojj a Private Message Add MojjMojj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Monday Bar Valborg Cruise
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSong ID#12 [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPlanet Funk - "The Switch" (King Unique's Dirty Dub) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:22.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!