|
| quote: | Originally posted by Glorie
i entrén och garderoben på slutet... suckkkkkkkkkkkk. =/
fan, det e ju inte ofta man lyckas gå på samma fest, för jag är aldrig i skånekrokarna och festar.. om jag är på viften är det till sthlm jag far. well well... |
Dags för mig att fixa en spelning i Stockholm då 
___________________
www.assortedtrance.com
www.facebook.com/assortedtrance
http://www.soundcloud.com/johannilsson
http://www.di.fm
|