אבל זה לא משנה את העובדה שאני עדיין רוצה לנסוע, אבל אין לי כח לסתם תגובות של דיבור באוויר על טראנס אנרג'י
בגלל זה רשמת בכותרת: לרציניים בלבד
יש מבין ?
מי שבאמת רוצה לנסוע ויכול לממש את הנסיעה שיצור קשר.
Dec-24-2003 07:14
H.A.
Supreme tranceaddict
Registered: May 2003
Location: Poriya, Israel
אני יבוא איתך בכיף
יש זמן, ויש גם כסף
צור קשר בפרטי
___________________
In the forest there's a monster, and it looks so very much like me...
Last edited by H.A. on Dec-24-2003 at 08:11
Dec-24-2003 08:05
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by DjChook
תשמעו אני נסעתי עם רועי לאיה נאפה לשבוע בלי באמת להכיר אותו
ועוד הוא סוס מפחיד אז גם ידעתי מראש שהוא יכול לאנוס אותי / לרצוח וכו
אבל זה לא בדיוק אותו דבר
הלו הלו הלו...
אתה מלכלך עליי ככה... אני לא אוהב את זה
אני בסוף עוד יעשה משהו שאתה תצטער עליו!!!
___________________
.
Jan-02-2004 15:10
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by Hell_Copter
הלו הלו הלו...
אתה מלכלך עליי ככה... אני לא אוהב את זה
אני בסוף עוד יעשה משהו שאתה תצטער עליו!!!
לא רועי בבקשה אל תעזוב את הפורום!!!!
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation