Originally posted by raoel
Dan blijf je bezig met genres...
Maar misschien wel een betere oplossing.
Het zijn ook vooral de trancers die die nummer bij prog zetten en de proggers zoals magrec zetten het bij trance.
Tzal vooral met een kwestie van smaak en te maken hebben.
Zegt u het maar, genre erbij flikkeren?
oh, ik bedoelde juist dat het bij trance erbij moest, noiet een extra genre erbij
Dec-23-2003 14:31
Bouma-Bros
Global Clubbing
Registered: Apr 2001
Beautiful Things valt gewoon in het TRANCE genre.
Dec-23-2003 15:06
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Beautiful Things valt gewoon in het TRANCE genre.
!agree
Dec-23-2003 15:10
raoel
just addicted
Registered: Jan 2001
En "As The Rush Comes" dus ook.
OK, dan tel ik die niet mee in als ze in de prog lijst staan!
Maar dan wordt het wel heel egr moeilijk kiezen
Andain - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Remix) is gewoon en topper, maar valt voor mij ook weer niet bij mijn smaak trance.
Hij zal het toch wel halen, dus ik laat mun lijstje zo.
In plaats dat we gaan discussieren wat en wel niet progressive is, dan kunnen we beter gewoon een categorie toevoegen: Progressive Trance!
Speciaal voor de vele Gabriel & Dresden, Markus Schulz, enz, tunez oftewel meer het type progressive die Tiesto, Armin, Ferry & co draaien en dus niet de progressive die Sasha, Sander Kleinenberg, & co draaien.
Want we hebben bijvoorbeeld ook de categorieën hard en tech trance! En bovendien zitten we nog steeds in het TRANCEaddict forum, dus wat trance betreft mogen we wat verder kijken vind ik
Dec-23-2003 17:42
raoel
just addicted
Goed, goed, goed, dan tel jij die catergorie moogwai?
Maar moogwai, jij plaats bijvoorbeeld Motorcycle - As The Rush Comes (Gabriel & Dresden Sweeping Strings Remix) in trance terwijl dat ik toch vind dat die dan bij prog-trance zou moeten.
Jij had die categorie toch al ingevuld, maar zet um daar niet in.
zo kunnen we natuurlijk eeuwig bezig blijven.
Iedereen zoekt nu zelf maar waar die welk nummer plaatst, genoeg categoriën dacht ik zo. De poster kan anders zelf wel aan andere posts zien of hij/zij het nummer beter in een andere categorie zou kunnen zetten.
Motorcycle heeft een veel hoger BPM als die vele G&D remixen en Schulz z'n tunez en dan valt het binnen de trance Maar goed zoals jij zegt hier kun je eeuwig over discussieren.
Maar ik zal ook nog ff over mijn top 3's nadenken, er is zoveel goed spul uitgekomen dit jaar... moeilijk!
quote:
Originally posted by raoel
Goed, goed, goed, dan tel jij die catergorie moogwai?
We gooien um er gewoon bij; prog-trance!
Is mij goed als je wilt.. tenminste als er gekken zijn die deze ook invullen
Dec-23-2003 18:57
tango
no tranceaddict anymore
Registered: Oct 2000
ik denk dat motorcycle nou wel weer in de trance categorie hoort. Anders krijg je ook weer het gezeik met de remixes.....de armin mix kun je zeker niet onder prog-trance zetten. Maar anyway, ik heb de sweeping strings nu toch maar onder prog-trance gezet om van dit hele gezeik af te zijn Muziek in hokjes stoppen suckt nou eenmaal......
grtz,
TNG
Dec-23-2003 19:01
raoel
just addicted
quote:
Originally posted by tango
Muziek in hokjes stoppen suckt nou eenmaal......