Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Neverseen pics of eXeTik (או: קנקון 2003)
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
LA©
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2003
Location: TDot, Canada

זה לא פייר, כל שנה בוינטר ברייק, יש משהו שטס לקנקון...
לפני שנתיים - ידיד קנדי שלי, שנה שעברה - עוד אחד מקנדה, השנה - ידידה שלי ואתה, שאני לא ממש מכירה תאמת חחח...
איזה שווההההההה לנסוע לשמה. כל כך בא לי!
החוף הכי עשה לי את זה... להיות ככה בסוטול על החוף.. אלכוהול וכל מיני
other things... u know

שמחה שנהנת ושעשית כייף. נשמע ב"ז.

Old Post Dec-26-2003 18:59 
Click Here to See the Profile for LA© Click here to Send LA© a Private Message Add LA© to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ooza
tranceaddict



Registered: Dec 2003
Location: Ra'anana, Israel

מהה יא תותח
שיחקתה אותה

Old Post Dec-27-2003 03:44  Israel
Click Here to See the Profile for Ooza Click here to Send Ooza a Private Message Visit Ooza's homepage! Add Ooza to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1



Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---

quote:
Originally posted by DjChook

ומה נזכרו עכשיו שאתה בצבא לעשות אחות

פאקינג איזה 16 שנה הבדל

אתה יכול להיות אבא של'ה


הם נזכרו שהייתי בכיתה י'
16 שנה הפרש...
תחשוב על זה ככה, כשאני אהיה בן 40 אני אצא עם חברות שלה בנות 20 ומשהו


quote:
Originally posted by Dj FederalBI
אין לך מושג איך אני מקנא בךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
ועכשיו לכסף כמה זה עלה לך פאק?


אין לי מושג, הכל אבא...

quote:
Originally posted by LA©

החוף הכי עשה לי את זה... להיות ככה בסוטול על החוף.. אלכוהול וכל מיני
other things... u know


Ohhhh, I know...
אבל יותר כיף לנסוע בספרינג ברייק
מפוצץ שם בתקופה הזאת... במיוחד בני 20 ככה


___________________

Old Post Dec-27-2003 04:53  Israel
Click Here to See the Profile for eXeTik Click here to Send eXeTik a Private Message Visit eXeTik's homepage! Add eXeTik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ronsh
Let The Music Guide You



Registered: Sep 2003
Location: Tal - El

אחי איזה תותח.....
אבל לא הבנתי איך נתנו לך במהלך השירות לצאת ל3 שבועות מהמדינה??

אני מת לטוס לחו"ל לפני גיוס ואין לי עם מי .. כולם כבר בצבא..
ויש להם כבר פזמ של שנה+ .. אבל הם אמרו שזה בלתי אפשרי.


יש כאלה שעושים חיים ויש כאלה שתקועים בחור בגליל......


___________________


טראנס
ישראל

טייסטו
ישראל - האתר הרשמי של טייסטו בישראל

Old Post Dec-28-2003 16:38  Israel
Click Here to See the Profile for ronsh Click here to Send ronsh a Private Message Visit ronsh's homepage! Add ronsh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!



Registered: Sep 2000
Location: Israel

פששש אחי סחטיין..רואים שעשית שם חיים משוגעים...

מממ ג'ינה הזאת נראית לי משו טוף...

Old Post Dec-28-2003 19:18 
Click Here to See the Profile for Sm0keMachine Click here to Send Sm0keMachine a Private Message Add Sm0keMachine to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1



Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---

quote:
Originally posted by ronsh
אחי איזה תותח.....
אבל לא הבנתי איך נתנו לך במהלך השירות לצאת ל3 שבועות מהמדינה??


נתנו לי מיוחדת- למה אבא שלי גר בארה"ב
אם יש לך מישהו מקרבה ראשונה שגר בחו"ל אתה זכאי ל3 שבועות בשנה
קרבה ראשונה זה הורים ואחים/יות

quote:
Originally posted by ronsh
יש כאלה שעושים חיים ויש כאלה שתקועים בחור בגליל......


תאמין לי- השביזות שחטפתי שחזרתי לפה היא פי אלף מאחד שתקוע באיזה חור...


___________________

Old Post Dec-30-2003 11:03  Israel
Click Here to See the Profile for eXeTik Click here to Send eXeTik a Private Message Visit eXeTik's homepage! Add eXeTik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ronsh
Let The Music Guide You



Registered: Sep 2003
Location: Tal - El

quote:
Originally posted by eXeTik
נתנו לי מיוחדת- למה אבא שלי גר בארה"ב
אם יש לך מישהו מקרבה ראשונה שגר בחו"ל אתה זכאי ל3 שבועות בשנה
קרבה ראשונה זה הורים ואחים/יות



תאמין לי- השביזות שחטפתי שחזרתי לפה היא פי אלף מאחד שתקוע באיזה חור...


כשנזכרתי בזה...שכנה שלי קיבלה שבועיים חופש לצאת לחו"ל...
יש לה שם יזיז בהולנד..

יש שתי אפשרויות:
1. היא ירדה למפקד, ולכל מי שהיה צריך כדי להשיג את המטרה
2. ריחמו עליה שהיא כל כך דוחה..
שאמרו שעד שיש מישהו שמביא בה...יאללה נשחרר אותה..

ובקשר לשביזות...
אני לא יודע אחי..
זה לא שאני סובל פה..אבל הייתי מעדיף בכיף לחזור לקריות..
שזה עיר ויש יותר אנשים ויותר אקשן..

מי שלא גר בחור לא יכול לדעת מה ההרגשה
ויש פה כמה שיכולים להעיד על זה...


___________________


טראנס
ישראל

טייסטו
ישראל - האתר הרשמי של טייסטו בישראל

Old Post Dec-31-2003 10:58  Israel
Click Here to See the Profile for ronsh Click here to Send ronsh a Private Message Visit ronsh's homepage! Add ronsh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

וואלה רונן סחטיין עליך!!
אני שמח שנהנית מאוד מהטיול הזה
וחוץ מזה... עזוב אותך שביזות... עשית מספיק כיף עד המיוחדת הבאה שלך


___________________
.

Old Post Jan-02-2004 16:08 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > Neverseen pics of eXeTik (או: קנקון 2003)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackG&D Pacha NYC - September 2007 [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAsem Shama & Axel Bartsch - Drumfiles 2.0 [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:09.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!