|
זה לא פייר, כל שנה בוינטר ברייק, יש משהו שטס לקנקון...
לפני שנתיים - ידיד קנדי שלי, שנה שעברה - עוד אחד מקנדה, השנה - ידידה שלי ואתה, שאני לא ממש מכירה תאמת חחח...
איזה שווההההההה לנסוע לשמה. כל כך בא לי!
החוף הכי עשה לי את זה... להיות ככה בסוטול על החוף.. אלכוהול וכל מיני
other things... u know
שמחה שנהנת ושעשית כייף. נשמע ב"ז.
|