Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > White 03/07, Black 10/7 - Sensation
Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

Sensation vore riktigt kul att uppleva!
Lär ju vara grym stämning inne på arenan

Men skulle jag få välja fritt så skulle jag välja Dance Valley eller GKGG framför sensation.

Dance Valley håller väl på i 14 timmar eller nåt sånt (10.00-24.00)
GKGG runt 10 timmar har jag för mig...
Har faktiskt inte kollat så mkt angående Creamfields, kom in på en .cz-domän. Arrangeras det i Tjeckien eller vare bara domännamnet??

Old Post Jan-21-2004 13:35  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Versace
Senior tranceaddict

Registered: May 2003

www.cream.co.uk

creamfields går i liverpool, alltså original-versionen så att säga...

sen har de creamfields i polen, argentina o turkiet tror jag...

den jag pratar om är i england, i slutet av augusti...

Old Post Jan-21-2004 13:41  Yugoslavia
Click Here to See the Profile for Versace Click here to Send Versace a Private Message Add Versace to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BrainmaN
tranceaddict

Registered: Jan 2004
Sensation White 2004-07-03

Hej alla glada trancefreak jag e ny här men läst forumet rätt länge ..jag och några polare har tänkt att bila ner till holland den 1 juli är det svårt att få tag på biljetter till sensation??? om det är någon som vet det vill säga ? Jag har velat o åka ner till sensation sen det drog igång köpte förra årets dvd och visade några polare den sen dess har vi fyllt två mini bussar och en tredje är på g men den verkar bara bli halvfull så vi är 19st nu men det kan bli 27st vore kul att veta om det är svårt att få tag på biljetter från någon som vet.
MVH

/ Brainman

Last edited by BrainmaN on Jan-25-2004 at 20:55

Old Post Jan-25-2004 20:18  Sweden
Click Here to See the Profile for BrainmaN Click here to Send BrainmaN a Private Message Add BrainmaN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001
Re: Sensation White 2004-07-03

quote:
Originally posted by BrainmaN
Hej alla glada trancefreak jag e ny här men läst forumet rätt länge ..jag och några polare har tänkt att bila ner till holland den 1 juli är det svårt att få tag på biljetter till sensation??? om det är någon som vet det vill säga ? Jag har velat o åka ner till sensation sen det drog igång köpte förra årets dvd och visade några polare den sen dess har vi fyllt två mini bussar och en tredje är på g men den verkar bara bli halvfull så vi är 19st nu men det kan bli 27st vore kul att veta om det är svårt att få tag på biljetter från någon som vet.
MVH

/ Brainman

Tjena hjärnmannen och välkommen får man väl säga fast du smygit runt ett tag på oss

Du beställer säkrast från utlandet genom http://www.ticketbox.nl
Där får man beställa max 9 biljetter åt gången, se till att köp så fort ni bara kan, sist tog dom nämligen slut på 6 dagar så först till kvarn

Själv har jag starka planer på att bila ner med min gamla sketna trance-mobil till Sensation white och sen bila under veckan lite soft sådär till Love Parade som är helgen efter (då Sensation Black är)

Ta nu och skriv in dig i Svenska folket tråden om du inte redan gjort det... // S-TV

Old Post Jan-25-2004 22:48  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BrainmaN
tranceaddict

Hej igen o tack för svaret SteveTranz4ever!

Du är Välkommen i våra bussar om du vill men den går från V:ås o sen vidare Ner till holland fast vi vänder nog hem efter Sensation.
Men det är en riktigt rolig samling som åker ner så hojta bara om du vill med så plockas du upp på vägen om du bor ner från mig så.för jag vet inte riktigt vart (LA la land) ligger här i landet.

Ticketbox.nl alltså som gäller för beställning av biljetter ok men finns den bara på hollänska????? För det fattar jag halv 7 av...jag fick det svaret av ID-T idag oxå, jag ska sitta klistrad när dom släpper dom samma dag exact klockslag .

Dags att uppdatera sig på musikfronten nu ha det alla som älskar musiken lika mycket som jag.

/BrainmaN

Old Post Jan-26-2004 15:59  Sweden
Click Here to See the Profile for BrainmaN Click here to Send BrainmaN a Private Message Add BrainmaN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MojjMojj
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

Verkar som om alla ska åka till olika ställen i sommar.. Tycker vizay's förslag gällande GKGG låter bra iaf
Jag har iaf svårt att bestämma mig, men ngt vill jag åka på

Old Post Jan-26-2004 16:24  Sweden
Click Here to See the Profile for MojjMojj Click here to Send MojjMojj a Private Message Add MojjMojj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

OM jag har pengarna (vilket i nuläget det verkar som jag kommer ha otroligt nog ) så blir det antingen sensation white eller GKGG...misstänker att chansen e större att jag får se både armin å jon o' bir på GKGG så just nu känns det aktuellare

men tiden får la utvisa vilket jag drar till
hoppas iaf jag får med mig min vapendragare mojjmojj vart jag än drar

batteries not included.

- dave

Old Post Jan-26-2004 18:15  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BrainmaN
tranceaddict

oooohhhh bara längtar 157 dar kvar till Sensation White

Old Post Jan-27-2004 11:19  Sweden
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by BrainmaN
oooohhhh bara längtar 157 dar kvar till Sensation White

Skönt med folk som ser på saker å ting ur en positiv synvinkel... fan 157 dagar e ju eeevigheter... kanske lite längtan som är en del av det hela, man bygger förväntningar och laddar

Old Post Jan-27-2004 11:32  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BrainmaN
tranceaddict

ohhh ja det är en del av det hela bara att jag är helt laddad redan nu det är resten av grabbarna oxå som ska med pepprar dom varje dag här på jobbet nu är vi 20st 1till ville med idag..

fan det här kommer bli kul(156 dar kvar imorrn)

Old Post Jan-27-2004 11:36  Sweden
BrainmaN
tranceaddict

nu är det endast 152 dagar kvar till avresa ....

Old Post Feb-01-2004 21:04  Sweden
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

jofawe visade mig att linan visst finns presenterad nu av bla. clubcharts.nl

Sensation White Edition (July 3) -

Brian S
Sander Kleinenberg
Benjamin Bates
Megamix
Paul van Dyk
Erick Morillo
Joost van Bellen

Sensation Black Edition (July 10)

Marcel Woods
Yoji Biohemanika
Luna
Megamix
The Darkraver
Pavo
Promo

Old Post Mar-24-2004 21:31  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > White 03/07, Black 10/7 - Sensation
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown tune in the background ... [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDane Jolley - Boomsleng (Visiontool Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:24.

Forum Rules: