Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Friday's i Malmö
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
eXton
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2002

nämen nu är det väl lite fel? jag tror irish skrev fel datum på andra gången. Det är ju 23e och 30e (inte 23e och 24e).

verkar ju lite korkat att köra två dagar efter varandra med.

sen tycker nog jag att köra så tätt som 1 vecka emellan också är lite väl friskt vågat, jag skulle nog rekommendera att dra ut lite på det och att satsa på att piffa upp lokalen lite mer varje gång.
Själv tyckte jag det var helt ok första gången men några kompisar var lite gnälliga ang lokalen iaf...

Det är ju musiken som är det viktiga iaf (och lite ljud o ljus såklart)!

Old Post Jan-21-2004 08:16  Sweden
Click Here to See the Profile for eXton Click here to Send eXton a Private Message Visit eXton's homepage! Add eXton to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smekbar
I smek, there for I am.

Registered: Apr 2003

quote:
Originally posted by eXton
nämen nu är det väl lite fel? jag tror irish skrev fel datum på andra gången. Det är ju 23e och 30e (inte 23e och 24e).

sen tycker nog jag att köra så tätt som 1 vecka emellan också är lite väl friskt vågat, jag skulle nog rekommendera att dra ut lite på det och att satsa på att piffa upp lokalen lite mer varje gång.
Själv tyckte jag det var helt ok första gången men några kompisar var lite gnälliga ang lokalen iaf...

hmm tror inte hon menade att det är ett till "fridays" på lördag.. utan nån annan arrangör som kirrar fest men de kan va fel... anyways... många som ska dit på fredag? jag vet att jag ska iaf

Producer & Deejay :: http://www.smekbar.se

Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com

Old Post Jan-21-2004 08:29  Iceland
Click Here to See the Profile for Smekbar Click here to Send Smekbar a Private Message Visit Smekbar's homepage! Add Smekbar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Johan (DJ Irish)
dj bum

Registered: Aug 2000

quote:
Originally posted by eXton

Hehe, jag skrev inte fel. Just då var det de datumen som gällde (även den 30:e) men sedan har lokalägarna rört ihop det lite grann och kvar blev det vi har nu. 23:e och 30:e. Meningen var att köra enbart prog/psy på fredagen och "vanlig" trance på lördagen.

Anledningen till en veckas mellanrum kan väl egentligen arrangörerna förklara bättre men en av anledningarna är att köra igenom konceptet ordentligt för att visa ägarna att detta funkar. Det är ju inte precis som om det händer så mycket annat i Malmö ändå så det krockar ju knappast med någon anna fest.

Ljud och ljus kommer att förbättras så vitt jag vet. Meningen är naturligtvis att få det så bra som möjligt så förvänta er inte att det blir precis som förra gången

http://www.di.fm

Old Post Jan-21-2004 09:21 
Click Here to See the Profile for Johan (DJ Irish) Click here to Send Johan (DJ Irish) a Private Message Visit Johan (DJ Irish)'s homepage! Add Johan (DJ Irish) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
stumpan83
Junior tranceaddict

Registered: Nov 2003
Hello! Förvirrat

Från början va det tänkt att det skulle va fest både fredan & lördan men lördan blev dubbelbokad.

Men festen jag snackar om som jag ska på lördag e inte samma, det e annan arrangör & på ett diffrent ställe *hehe*

Old Post Jan-21-2004 10:35  Sweden
Click Here to See the Profile for stumpan83 Click here to Send stumpan83 a Private Message Add stumpan83 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rotor
tranceaddict in training

Registered: Feb 2003

Hejsan,

Jorå, Det blir lite ändringar på Fredag. Inga jätte stora men några små förbättrningar ska vi givetvis göra. Garderoben ska byggas om och flyttas, mera ljud på lilla, lite annat ljus å sånt smått å gott.

Ses på Fredag. Det blir galet bra. Kom i tid bara för vi kommer nog att få stänga entrén ganska tidigt denna gången.

Ace promotion

Boom
Andreas

Old Post Jan-21-2004 10:59  Sweden
Click Here to See the Profile for Rotor Click here to Send Rotor a Private Message Add Rotor to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cow
Senior tranceaddict

Registered: Apr 2002

det här låter skoj, har bara hört positivt om Cillas än så länge

jag drar nog dit

Old Post Jan-21-2004 15:00  Sweden
Click Here to See the Profile for Cow Click here to Send Cow a Private Message Add Cow to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

då gör väl jag det också

hoppas bara de släpper in 18 åringar

Old Post Jan-21-2004 20:10  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rotor
tranceaddict in training

Registered: Feb 2003

quote:
Originally posted by CJ InterCity
då gör väl jag det också

hoppas bara de släpper in 18 åringar

Jorå, det gör vi.

Inte för att vi fått några klagomål men vi var inte själv nöjda med barutbudet. Detta är fixat till på Fredag och det kommer se ut som i vilken annan nattklubb som helst.

C U there.

Old Post Jan-21-2004 20:54  Sweden
Click Here to See the Profile for Rotor Click here to Send Rotor a Private Message Add Rotor to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
stumpan83
Junior tranceaddict

Hello! Weeiiiii

I morrn e det äntligen dax.
Ska iofs till cillas redan på dagen & hjälpa till att förbereda, trevligt,trevligt

Old Post Jan-22-2004 22:50  Sweden
Click Here to See the Profile for stumpan83 Click here to Send stumpan83 a Private Message Add stumpan83 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
el_vez
tranceaddict

Registered: Jan 2003
är tyvärr uppbokad, men kommer lätt den 30:e

Old Post Jan-23-2004 00:24  Turkey
Click Here to See the Profile for el_vez Click here to Send el_vez a Private Message Add el_vez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

sablar. fick veeerschta influensan i torsdags

hur var festen??

Old Post Jan-24-2004 11:32  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
stumpan83
Junior tranceaddict

Hello! Super bra!

Festen va helt klart super bra

På fredag e det dax igen *weeii*

Old Post Jan-27-2004 22:26  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Friday's i Malmö
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSo familiar... but I forget. [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJunkfood Junkies - "Funky Horn" (Future Breeze Mix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:49.

Forum Rules: