|
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שמע...
אני מסכים איתך שאתה אופציה טובה להיות מוד...
אבל זה טיפה מעבר לזה...
אני ישתדל לברר היום מה הולך |
אני חושב שחן ראוי..
יש לו המון פוסטים משאומר שהוא מספיק פעיל פה
הוא גם נדמה לי הכי ותיק...
הרוב הצטרפו רק ב-2001 הוא נראה לי הראשון מפה שהיה (דרך אגב איך היה פה לפני 3-4 שנים חן..?? מעניין לדעת..) וחוץ מזה הבחור נראה לי רציני לפחות הוא לא מגלה סימני נטישה כמו המוד הקודם
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
|