Originally posted by basd
Volgens mij komt Sander Kleinenberg ook uit Den Haag, maar ik kan het mis hebben.
Enne Miss Bunty zal waarschijnlijk effe gaan zingen bij Work to do
S.K. is geen Hagenees, maar heeft in het verleden diverse residents in Haagse clubs gehad, daardoor wordtie wel enigzins gezien als Haagse Held.
Jan-13-2004 07:31
basd
progression
Registered: Jul 2002
quote:
Originally posted by MaGiK54
S.K. is geen Hagenees, maar heeft in het verleden diverse residents in Haagse clubs gehad, daardoor wordtie wel enigzins gezien als Haagse Held.
Ok, wist het ook niet zeker, heb me er ook niet echt in verdiept ofzo
Woeiiiiiiiiiiii beetje ala sasha en digweed...sander met de melodie en remy meer met de techno side.
Jan-17-2004 16:45
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
quote:
Twee Haagse sterren tegenover elkaar tijdens 'Everybody' in het Haagse Paard. Daar zullen 14 februari as. Dj Remy versus Sander Kleinenberg 'acte de presence' geven. Tevens zal tijdens deze avond Sander een nieuw project lanceren waarbij: vocalen, visuals en geluid geintegreerd worden in zijn DJ set.
Jan-21-2004 15:32
SnuggLe
drs. Betweter
quote:
Twee Haagse sterren tegenover elkaar tijdens 'Everybody' in het Haagse Paard. Daar zullen 14 februari as. Dj Remy versus Sander Kleinenberg 'acte de presence' geven. Tevens zal tijdens deze avond Sander een nieuw project lanceren waarbij: vocalen, visuals en geluid geintegreerd worden in zijn DJ set.
Vet... Zaterdag even kaarten halen voor mij, Anke en BasD.
Wie gaan er nog meer (mee)?
Frans...Chinees...Partyhardy/Lex/Wouter....Harmen?
Jan-21-2004 18:52
Opti
tranceaddict in jail
neuh, ik heb mijn hoop gevestigd op 7 februari En als Frans wél hier naartoe gaat, maar niet naar XL dan