Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Armin+MIKE 28 februari in de Asta....
Pages (22): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Phortje
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2003

quote:
Originally posted by SnuggLe
Inderdaad Maarten, niet TE serieus nemen. Maar ik blijf erbij dat ik het wel jammer vind, zoiets wordt niet voor jan lul georganiseerd.....Van sommige mensen verwacht ik eigenlijk WEL dat ze hier zijn, de mensen die hier al eeuwen zitten en je vaker op feesten tegenkomt. Van de rest zou ik het gewoon jammer vinden, want het is echt supergezellig , en leuk om nieuwe TAgezichten te zien.
Wat eten ervoor, wat drinken, beetje ouwehoeren, en met zijn allen keihard uit je dak gaan op TA-dj's.
Armin kan je idd nog vaker zien......

Ik ben nieuwig hier en heb nog nooit eerder van Addicted gehoord, zou je er misschien iets meer over kunnen vertellen? Dan weet ik waarschijnlijk ook waarom jullie er zoveel waarde aan hechten (Want zeg nou zelf, als je niet van dat Addicted gedoe af weet, is zo'n avondje in de Asta helemaal niet gek )

Old Post Jan-12-2004 19:20  Netherlands
Click Here to See the Profile for Phortje Click here to Send Phortje a Private Message Add Phortje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Phortje
Ik ben nieuwig hier en heb nog nooit eerder van Addicted gehoord, zou je er misschien iets meer over kunnen vertellen? Dan weet ik waarschijnlijk ook waarom jullie er zoveel waarde aan hechten (Want zeg nou zelf, als je niet van dat Addicted gedoe af weet, is zo'n avondje in de Asta helemaal niet gek )

Voor meer info: http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=148791

Down-Under was da bomb

Old Post Jan-12-2004 19:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ferry 0
Senior tranceaddict

Registered: Jul 2003

LoL!!!

Dit is toch echt iedereen zijn eigen keuze Mike is echt amazing vet live in een club dus weet wel waar voor je kiest!
Armin is een ander verhaal die kan je elk weekend wel een kusje geven als je wil. Maar Mike was echt heel erg bruut @ XXL Armadanight. Daarnaast is Addiction ook een goeie optie om een leuke avond te hebben Kortom lekker zelf bepalen waar je heen gaat ga nou niet mensen lopen flamen omdat ze Mike boven Addiction verkiezen.

FM223 - Logic
Ferdy & Rene - Legato

Last edited by Ferry 0 on Jan-13-2004 at 11:45

Old Post Jan-12-2004 19:50  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ferry 0 Click here to Send Ferry 0 a Private Message Add Ferry 0 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

quote:
Originally posted by Ferry 0
Armin is een ander verhaal die kan je elk weekend wel een kusje geven als je wil.

Wat zeg jij nou weer, Armin is echt haast nooit in Nederland, laatste set van Armin in Nederland was zijn solo op 28.11.03 in de Asta, dus dan al weer drie maanden geleden.

Down-Under was da bomb

Old Post Jan-12-2004 19:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortje
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2003

quote:
Originally posted by Ferry 0
LoL!!!

Dit is toch echt iedereen zijn eigen keuze Mike is echt amazing vet live in een club dus weet wel waar voor je kiest!
Armin is een ander verhaal die kan je elk weekend wel een kusje geven als je wil. Maar Muke was echt heel erg bruut @ XXL Armadanight. Daarnaast is Addiction ook een goeie optie om een leuke avond te hebben Kortom lekker zelf bepalen waar je heen gaat ga nou niet mensen lopen flamen omdat ze Mike boven Addiction verkiezen.

Afgelopen herfst ben ik naar Antwerp is Burning geweest, maar ik moet eerlijk zeggen dat MIKE me daar een beetje tegen is gevallen... Als ik naar Asta zou gaan dan zou dat voor Armin zijn

Old Post Jan-12-2004 20:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Phortje Click here to Send Phortje a Private Message Add Phortje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

Registered: Sep 2001

Die 24e ben ik samen met Lynx zeer waarschijnlijk van de party... de volgende dag zijn wel nl. vrij, we kunnen gratis reizen en tis in de Asta . Wat wil een mens nog meer .

En over Armin: ik heb me het voorgenomen zo ongeveer 1 op de 2 optredens van um in NL mee te pakken, en deze keer kan ik dan weer overslaan dus. En JA, hij draait best vaak in NL. Voor die break van 3 maand wastie eigenlijk elke maand wel ergens te horen... in september zelfs 3x op een dag . Hij wacht maar tot de volgende keer .

Hard = goed

Last edited by kolkiewolkie on Jan-12-2004 at 20:57

Old Post Jan-12-2004 20:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ambs
Girl Le Disko

Registered: Jul 2003

Deze keer kom ik niet naar nl Ik krijg volgende week een puppy en die kan ik niet alleen laten hier, en van de zomer kom ik waarschijnlijk toch een paar weekjes naar NL en dan zie ik Armin dan wel

Wel jammer maar ja, kan niet altijd feest zijn

Old Post Jan-12-2004 20:30  Netherlands Antilles
Click Here to See the Profile for ambs Click here to Send ambs a Private Message Add ambs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_spare
Sjef Jembek

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ben het eens met wat er gezegd is, vind het kansloos als je hier als TA heengaat. Armin kan je altijd nog zien, en Addiction wordt niet voor jan lul georganiseerd.

Mensen die naar Armin/Mike gaan mogen van mij betreft op de zwarte lijst en gebanned worden

ban mij maar dan, want ik ga lekker naar de asta

[edit]ik ga waarschijnlijk ook de 24e naar onze sander! [/edit]

Last edited by dj_spare on Jan-12-2004 at 22:01

Old Post Jan-12-2004 21:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for dj_spare Click here to Send dj_spare a Private Message Visit dj_spare's homepage! Add dj_spare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lynxx
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2003

Hmmm, wordt geen van beide denk ik. Ben de 28e gewoon jarig
En als al je vrienden niet van Trance houden, kan je dus niet naar de Asta of Addiction...

Helaas

Gelukkig de 24e WEL naar Sander Kleinenberg!!!!!!!

Old Post Jan-13-2004 00:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Lynxx Click here to Send Lynxx a Private Message Add Lynxx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by dj_spare
ban mij maar dan, want ik ga lekker naar de asta

[edit]ik ga waarschijnlijk ook de 24e naar onze sander! [/edit]

Nou, jij bent wel kansloos want je kunt niet lezen Spare

2Kolkie: niet naar Addiction???
2Ferry0: Addiction is niet een GOEDE optie, maar een SUPERGOEDE optie!
2Phortje: Lezen, het is geen 'addicted', wordt al 1000x gezegd en er is een thread over. Plus waarom dat zo 'speciaal' is? Waarom denk je, als dat door mensen van DIT FORUM wordt georganiseerd oa voor mensen van TA, als mensen daar hun ziel en zaligheid in steken en er TAdj's draaien...??? Nou, als je het dan nog niet snapt als je deze thread gelezen hebt waarom dat 'speciaal' zou zijn en wat dat voor ons betekent dan snap je het echt niet nee

En over Markus Schultz: Je klopt, die komt in NL. Dat is onze special guest op Addiction.

Old Post Jan-13-2004 00:08 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
kolkie komt wel, hoor Die jongen is zo trouw als een hond

En Markus Schulz komt inderdaad langs, ja. We hadden iemand nodig die de jassen wilden doen en hij bood zich aan vandaar. Zo'n buitenkansje wilden we niet laten glippen

Old Post Jan-13-2004 01:20 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jimmy
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2003

Alweer über dj's in de asta, wanneer zal t s een keer niet zo zijn?

Old Post Jan-13-2004 01:45 
Click Here to See the Profile for Jimmy Click here to Send Jimmy a Private Message Add Jimmy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Armin+MIKE 28 februari in de Asta....
Post New Thread    Post A Reply

Pages (22): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlease Help ID This Remix [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGroove Armada - Lovebox (Kasey Taylor's Edit) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 06:27.

Forum Rules: