Trein zou wel duur zijn maar las er volk is .. why not
Kga men broer is poken of die da ni ziet zitten
Jan-13-2004 08:02
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
anyway, denk da diejen trein nogal duur kan uitvallen ook al
wordt goedgemaakt door de line-up en de goedkope ingangsprijs..
Jan-13-2004 15:23
emma
in the good life
Registered: Aug 2003
quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
anyway, denk da diejen trein nogal duur kan uitvallen ook al
bwa... volgens mij moet da meevallen, amsetrdam is wel duur 20euro heen maar den haag is een heel stuk voor amsterdam he
2 miss Z: met de wagen is niet zo'n goed idee, allez hangt ervan af met hoeveel we zullen zijn... en als je om 8u 's morgens nog helemaal terug tot in belgie moet rijden + het is niet gemakkelijk om daar een parkeerplaats te vinden (de laatste keer hebben wij daar op een bushalte geparkeerd )
en het station is ni zover van de asta, 5 minuutjes wandelen !
Check binnenkort www.asta.nl voor meer info (der staat nog niks op over deze avond).
Of Markus komt is nog de vraag of heb jij andere bronnen Emma, want deze bevestiging zal errug fijn zijn. Robert wist het nog niet zeker, heeftie bij ons op het forum geplaatst.
Het tot 8 uur houdt in dat een afterparty gegeven wordt, verwacht niet dat Armin tot deze tijd zal draaien, zal wel een resident zijn (Mark van Dale ofzo). Maar wellicht worden we verrast en draait Armin wel door.
Jan-13-2004 16:37
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by emma
het is niet gemakkelijk om daar een parkeerplaats te vinden (de laatste keer hebben wij daar op een bushalte geparkeerd )
en het station is ni zover van de asta, 5 minuutjes wandelen !
Der zijn meerdere parkeergarage's die 24 open zijn (niet allemaal). Op "het Plein" zijn ze 24 uur open en onder het "Laantje".
Jan-13-2004 16:39
emma
in the good life
van die parkeergarage wist ik niet
er is inderdaad nog niets bevestigd maar ik zal het eens vragen aan armin vrijdag! ik hou jullie op de hoogte !
Treinkosten naar Den Haag is ook bijna 20 euro denk ik
Ik moet met heel heel heel heel heel veel spijt (zeker als Mr Schulz ook zou komen 'He rulez!!!!!!') melden dat ik niet aanwezig zal zijn wegens belangrijkere dingen te doen ... onze toekomstige vzw vertegenwoordigen ....
Emma ... vraag ne keer aan Armin of hij dees ni op nen andere datum wil doen ... zegt dat het voor mij is ...
Jan-13-2004 19:16
pooley
In Search Of ...
Registered: Apr 2003
Wat is er vrijdag te doen dan?
Ook armin feestje?
Jan-13-2004 19:18
emma
in the good life
quote:
Originally posted by pooley