Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Je eerste staptent ??
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Chicane
Toilet Duck®



Registered: Nov 2001
Location: Dordrecht

Welke tent is tegenwoordig nou nog wel veilig van breezer/sjonnie & anita/50 ct aanhangers/tuig van de richel/hardstyle


___________________
We from Toilet Duck® recommend Toilet Duck®.

Old Post Jan-13-2004 12:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik



Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland

Toen ik 14 was ging ik voor het eerst uit in de Galaxy, een turkentent die nu gelukkig failliet is en waarvoor de 3 Gezusters in de plaats komt.

Toen ik 15 was en het uitgaan op vrijdagmiddag een beetje erg in was bij ons op school gingen we eerst naar de Boortoren, al gauw werd dit de Gompie en de Cuba Libre (allebei kroegen).

Toen ik 17 was gingen we niet meer uit op vrijdag omdat het saai werd, ondertussen gingen we al een tijdje uit op zaterdag, elke week naar de Gompie. Tegenwoordig gaan we naar The Kings, LaLaLaa, Cuba Libre, Gompie of De Saeck.

Alle tenten in Den Bosch uiteraard.

Ik zit sinds vorige week op kamers in Breda, en dan ga ik uit in de Walk-About, de Dikke en het Kerkplein en de Graanbeurs


___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!

Old Post Jan-13-2004 12:32 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phat B
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2003
Location: Etten-Leur

quote:
Originally posted by Blik
Ik zit sinds vorige week op kamers in Breda, en dan ga ik uit in de Walk-About, Kerkplein en de Graanbeurs


pcies, das ne juste keuze!!!


___________________
House keeps you moving

Old Post Jan-13-2004 13:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Phat B Click here to Send Phat B a Private Message Visit Phat B's homepage! Add Phat B to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik



Registered: Jan 2001
Location: Rosmalen, Holland

quote:
Originally posted by Phat B
pcies, das ne juste keuze!!!


weet jij iets beters in breda?


___________________
Alsof Het G*dverdomme Himmel Niks Kost!!!

Old Post Jan-13-2004 13:36 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT



Registered: Apr 2002
Location: Earth

Hier nog een Alcazar ganger in ruste ... (ben n tijdje geleden nog eens geweest en t is nog steeds boeren uit 's Gravendeel eo ).

Old Post Jan-13-2004 13:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict



Registered: Mar 2001
Location: holland

Blue sky in emst en naar de stunt in epe al jaren naar beide tenten niet meer geweest.

Old Post Jan-13-2004 14:20  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phat B
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2003
Location: Etten-Leur

quote:
Originally posted by Blik
weet jij iets beters in breda?


nee, eigenlijk zit je wel goed zo!
walkabout en kerkplein stikt t (vooral op donderdagavond) van de prachtige dames en bij beiden is altijd de sfeer geweldig. Anders moet je naar de Spock (in de Graanbeurs, je weet wel da kotje waar Tiësto, Montana, Dazzle en Cor Fijneman zijn begonnen). Op donderdag draait daar Dazzle en op zaterdag Mark Green. Tis iets minder mooi en zo dan die andere tenten maar als t juste publiek er zit is de sfeer prima! tis ook nooit té druk hier.

en ong. 1x per kwartaal Spockmania in de Graanbeurs met altijd lekkere dj's!


___________________
House keeps you moving

Old Post Jan-13-2004 14:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for Phat B Click here to Send Phat B a Private Message Visit Phat B's homepage! Add Phat B to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

Mijn eerste staptent was Starlight in Nijkerkerveen.
Zondagmiddag, 14 jaren jong, flink hakken op de hardcorebeats
Toen ik echter het bier had uitgevonden werd De Klaveet mijn echte staptent


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Jan-13-2004 20:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BaRTeZ
Unknown Artist



Registered: Oct 2002
Location: NL

quote:
Originally posted by SnuggLe
Niemand zal het vast wel kennen:

de Radstake in Varseveld!

Oftewel de tent van 'brommers kieken' van Jovink.
De Radstake is een begrip bij iedereen ten oosten van Arnhem. De Radstake is gewoon super Ze hebben daar een speciale paardenstal MET een uitsmijter ervoor waar je kan liggen vozen als je in die toko iemand tegenkomt waarmee je wel een beschuitje wil eten Onvertoond in NL. Het mooiste is als de uitsmijter weg is en je het licht aan doet Daar moet ik mijn digicam nog eens meenemen



Ook leuk: de Achterhoek Arena, nu eigendom van de Grolsch. De enige discotheek in NL waar je kratten bier kunt krijgen


HAHAHAHAHHAA niet te geloven, daar ben ik zaterdagavond nog heen geweest met DJ_Spare hahahha.

Was mijn eerste keer daar, vond het niet echt geweldig. (Komt ook omdat we een uur in de bus zaten en toen nog een pokke eind door de regen terug moesten :P) heb de stallen niet gezien (weinig mokkels...).

Achterhoek Arena is alweer een tijdje geleden, wel een mooie tent. Om 12 uur ofzo hoor je een gong/bel ofzo en dan delen ze wat flesjes bier uit. Leuk idee.

Mijn eerste staptent was in het lokale zalencentrum, waar ze eens in de maand een disco houden. Alweer een jaar of 3/4 geleden. Toen vonden we het helemaal geweldig, DJ's waren top (we wisten nog niet beter... uit je dak op de nieuwe milk inc, haha)

goede ouwe tijd

Old Post Jan-13-2004 20:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for BaRTeZ Click here to Send BaRTeZ a Private Message Add BaRTeZ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict



Registered: Jul 2001
Location: Duketown (NL)

quote:
Originally posted by basvh
vanaf me 13-14 naar de voetisch in den bosch. was trouwens een stijldans tent. maar voor ons was het een zuiptent.

Hehehe... cool... daar kom ik nog steeds regelmatig Vanaf a.s. zaterdag zijn daar trouwens feesten van Kosmoz (check www.kosmoz.nl, staan pics op, pre-parties zijn al geweest, best moeite waard lijkt me).

Als wij gingen stappen "vroegah" in Den Bosch, dan gingen we naar de The Kings (www.thekings.nl). Officieel vanaf 18 jaar, maar zo ongeveer tegen die leeftijd waren we er al op uitgekeken. Vooral omdat de soms best lekkere trance om 't half uur verplicht werd afgewisseld met R&B. Maar iets beters was / is er niet in DB, in ieder geval niet als je van trance houdt. Leuke kroegen zat, maar voor echt goed stappen is DB een k*t-stad.

Is overigens wel de tent waar DJ Fedde LeGrand is begonnen als ik goed ben geinformeerd. En zo heeeeeel af en toe organiseren ze wat behoorlijks, ergens sept 2002 of zo hebben ze Erick E. nog een keertje binnen gehad. Tevens de laatste keer dat ik er ben geweest geloof ik Ow ja en afgelopen juli 'n keertje Michel De Hey, maar toen zat ik in Berlijn...


___________________
Greetz from the M-Peror

(Map of all Dutch TA members!)


Old Post Jan-14-2004 14:10  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted



Registered: Jan 2001
Location: Hapert near by Eindhoven, The Netherlands

Mijn eerste staptent was de Xanadu in Bergeijk.

Een discotheekje waar ze best goeie muziek draaide: trance, dance en ook nog af en toe (happy) hardcore en RnB. Bijna alles kon daar qau muziek.

Achteraf gezien misschien wel de leukste tijd uit je stapleven dat begin. Je kon nog niet zoveel alcohol hebben als nu, dus voor een 25 tot 30 gulden was je al redelijk tot echt zatjes. Zeker als je van te voren nog ergens 2 a 3 flessen in je giel had zitten.

Leeftijd daar, tja, best jong. Ik was een jaar of 14/15 toen we er elk weekend heen gingen. Gemiddeld zal de leeftijd op 17/18 hebben gelegen, maar toen wij 17 waren was de gemiddelde leeftijd drastisch gezakt.
Er kwamen steeds minder oudere, het werd minder druk. die kleine mannen vonden het ook niet meer leuk en inmiddels heeft de eigenaar de tent verkocht omdat het zo slecht liep.
Nu heet het de feestfabriek wel gezellig als je flink gaat zuipen, maar de naam zegt al genoeg


___________________

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jan-14-2004 16:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
snitz
Supreme tranceaddict



Registered: Oct 2001
Location: Kerkdriel,Holland

mijn eerste tent was ut okshoofd. Bij niemand bekend denk ik en das mar goed ook. Boven de 15 moet je daar eigenlijk niet meer komen want das echt zooooooooooooooooooooooo saai.Daarna eigenlijk voornamelijk ster en lunenburg.

quote:
Originally posted by M_Peror
Leuke kroegen zat, maar voor echt goed stappen is DB een k*t-stad.


Mee eens, wij gaan de laatste tijd regelmatig stappuh in db maar das meer om je af te gieten en omdat de rest er heen gaat.(heb het overigens altijd goed naar me zin)Werd zaterdag nog aangehouden door een paar mannen die vroegen waar ze het beste konden gaan stappen want die dachten dat er nog meer was dan alleen de parade en de kings. Wij vertelde hem dat hij beter een andere stad op kon zoeken want er was niets meer. Wanneer je dus echt goed wil stappen, en dan met name voor muziek gaat dan moet je iig niet in db zijn.

Old Post Jan-14-2004 21:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for snitz Click here to Send snitz a Private Message Visit snitz's homepage! Add snitz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Je eerste staptent ??
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrAnCeR's...U MuSt ChEck ThIs OuT...ID? [2002] [12]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSunlounger - Another Day On The Terrace (Club Mix) [Armada] [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:51.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!