|
| quote: | Originally posted by basvh
vanaf me 13-14 naar de voetisch in den bosch. was trouwens een stijldans tent. maar voor ons was het een zuiptent.
|
Hehehe... cool... daar kom ik nog steeds regelmatig Vanaf a.s. zaterdag zijn daar trouwens feesten van Kosmoz (check www.kosmoz.nl, staan pics op, pre-parties zijn al geweest, best moeite waard lijkt me).
Als wij gingen stappen "vroegah" in Den Bosch, dan gingen we naar de The Kings (www.thekings.nl). Officieel vanaf 18 jaar, maar zo ongeveer tegen die leeftijd waren we er al op uitgekeken. Vooral omdat de soms best lekkere trance om 't half uur verplicht werd afgewisseld met R&B. Maar iets beters was / is er niet in DB, in ieder geval niet als je van trance houdt. Leuke kroegen zat, maar voor echt goed stappen is DB een k*t-stad.
Is overigens wel de tent waar DJ Fedde LeGrand is begonnen als ik goed ben geinformeerd. En zo heeeeeel af en toe organiseren ze wat behoorlijks, ergens sept 2002 of zo hebben ze Erick E. nog een keertje binnen gehad. Tevens de laatste keer dat ik er ben geweest geloof ik Ow ja en afgelopen juli 'n keertje Michel De Hey, maar toen zat ik in Berlijn...