|
ik had gister een schoolfeest! denken jullie waarschijnlijk: SAAI, maar t was echt melig! het was voor de eerste keer niet op school, t was in de akhnaton n klein zaaltje/bar/weetikveel, dus dat was al n plus. maar hetgene waarom de avond goed was was toen er twee "trance" platen gedraaid werden (traffic DUH en supersound ) ik zit namelijk op zo'n zwartel school waar iedereen hiphop luistert, dus bij traffic stonden we daar met 5 mensen te springen en te schreeuwen, de rest van de zaal; BOOOOOOEEEE, wij nog harder schreeuwen hahaha. die mensen werden zo agressief echt grappig hoe makkelijk sommige mensen op te naaien zijn.
|