Originally posted by CJ InterCity
måste i så fall vara en alla tiders knattefest eftersom de tackade nej till mitt erbjudande att spela gratis
skämt åsido: var någon på förra årets Midway? ville dit ju men det gick inga partybussar från Malmö
Den var en bra fest... dom kunde jobbat MER på ljussättningen men dom hade tydligen nåt problem så dom inte han programera allt... Lasern var dock FET.
Bra ljud om man stog långt fram men annars har inte lokalen (nya idrottshuset i jönköping) inte den bästa akustiken för att lira sån här musik...
Dom sålde ca. 1200 biljetter av 2000 och får väl anses som lyckat. Det var bra men tyvärr så lekte Gielen allt för mycke (applåder och skrik ska komma av sig självt, inte frammanat)
Föresten... har du inte sett min film pöjk ???
Ta hem den på http://www.Liquidsunset.org (som tyvärr haft problem med sin internetleverantör dom senaste dagarna)
CJ InterCity:
Mycket skitsnack ifrån ditt håll märker jag. Det är LÅNGT ifrån klart att det blir Marco V på Midway 2004, om det äns blir något Midway 2004.
Jan-22-2004 12:05
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
wezzman och CJ InterCity vilka e ni och varför vet ni så mycket?
Jan-22-2004 12:18
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
ahhaa, så det är Stiiiviii alltså?
Trodde det bara var Stiiiv, som i Stiiiiv Ajsermän, eller Stiiiiv Låååler Eller de kanske också är Stiiivii:sar?
Knasputtar
Borde ta till Aendys hjälp här för rättstavning och uttal i Svenska. Uppenbarligen så uttalar ni just mitt nickname på Engelska. Det är felaktigt att blanda Engelska och Svenska, alltså uttala det ni läser på Svenska om övrig text också verkar stå på Svenska...
Antar ni låg i era blöjor och skrek efter välling på den tiden då era föräldrar satt och kollade Nöjesmasakern då det fanns en sketch som hette "Steve med Lloyden"... Hade ni sett den hade ni dock vetat hur Steve uttalas...
Knasbollar
Kram på er
Nog med offtopic nu !
[edit:konstenattpostaflersakerunderenochsammapost]
wezzman är en del av Nova (fest arrangör)
[edit2:konstenattpostaflersakerunderenochsammapost]
Här ser ni en bild på en Lloyd... för er som inte visste vad det var för nåt