Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Reality shows
Vilken reality show gillar du?
You do not have permission to vote on this poll.
Leva i ett hus tillsammans / vanlig stil 4 21.05%
parodi stil 0 0%
Mode stil 0 0%
ungkarls stil 0 0%
Kärlek/pengar stil 0 0%
Musik stil 0 0%
militär stil 2 10.53%
james bond stil 0 0%
outback/överlevnad stil 1 5.26%
Annan (ej på listan) 0 0%
Tycker inte om någon utav dem 12 63.16%
Total: 19 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by dbl
nee.. för då hade jag åkt ut på direkten.. e värdelös på namn så e inte rättvist... hehe

vi kan ta den som gör sämst låt varje vecka... lär jag ju hålla mig kvar ett tag iallafall eftersom inte alla producerar här.. haha
Precis... det handlar inte om att sitta å gissa låtar i denna kultur utan gå på fester... man får alltså göra div. uppdrag för att spara ihop till fester... den som går på flest har en bra chans... då ligger jag bra till iaf. 30 trancefester 2003

Old Post Jan-29-2004 14:31  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Precis... det handlar inte om att sitta å gissa låtar i denna kultur utan gå på fester... man får alltså göra div. uppdrag för att spara ihop till fester... den som går på flest har en bra chans... då ligger jag bra till iaf. 30 trancefester 2003

neeeeeee.. för då åker jag också ut först typ... hehe

tycker att varje vecka e det en stor sweta fest.. o den som ballar ur först och inte orkar dansa längre får sticka

Old Post Jan-29-2004 14:52  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by dbl
neeeeeee.. för då åker jag också ut först typ... hehe

tycker att varje vecka e det en stor sweta fest.. o den som ballar ur först och inte orkar dansa längre får sticka
De e kanske sant men då är det på lika vilkor... då kanske du har råd för en gångs skull

Ska vi köra din princip ligger Aendy bra till den bandyspelande dansloppan...

Old Post Jan-29-2004 15:46  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
De e kanske sant men då är det på lika vilkor... då kanske du har råd för en gångs skull ;)

Ska vi köra din princip ligger Aendy bra till den bandyspelande dansloppan... :)

Nja, vet inte om jag kan hålla med. Risken är ju att jag är med en fest och sen kan jag inte komma nästa fest för att jag har innebandiiematch... :)

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Jan-29-2004 16:24  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Aendy
Nja, vet inte om jag kan hålla med. Risken är ju att jag är med en fest och sen kan jag inte komma nästa fest för att jag har innebandiiematch...

hahahaha

Old Post Jan-29-2004 16:26  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

hehe nä vi kör gissa låtar för då åker inte jag ut på en gång i alla fall. min idé jag bestämmer HAHA!

nyx: mondagar kl 21:55 (fast det har redan gått 3/6 avsnitt så du missade massa roligare grejer)

Old Post Jan-29-2004 16:44  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dragonfly_
tranceaddict

Registered: Sep 2003

gissa låter, är du galen, då kommer inte jag långt. det ska räcka att man digger shiten också. Jag tycker den som faller till golvet först åker ut.

Old Post Jan-29-2004 17:50 
Click Here to See the Profile for Dragonfly_ Click here to Send Dragonfly_ a Private Message Visit Dragonfly_'s homepage! Add Dragonfly_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Reality shows
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTune from Oakenfold Set from Dec 2004 [2005] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPMT - "Gyromancer" (False Prophet Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:31.

Forum Rules: