Originally posted by kolkiewolkie
Erotic party (pleasure )? Doen het goed tegenwoordig...
en dome... thunderdome... DOME
kortom een erotic party voor gabbers
___________________
Jan-22-2004 22:55
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Holland
*scheert z'n hoofd en de rest van schaamhaar*
Ok dan!
Jan-22-2004 23:13
M_Peror
Supreme arminaddict
Registered: Jul 2001
Location: Duketown (NL)
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Erotic party (pleasure )? Doen het goed tegenwoordig...
Dat wou ik eigenlijk ook al juist suggereren... die dingen zijn ontzettend in, scoren goed, de naam kan wel kloppen dan en ID&T heeft nog geen feest in die richting... dus vernieuwend is het dan wel (voor hun).
Aan de andere kant... een erotic party hou je toch niet in het Gelredome zou je zeggen... dat is meer iets voor locaties die wat "intiemer" overkomen zeg maar.
een orgie met 20.000 man moet kunnen..zou wel recht doen aan de omschrijving:
dit feest een nieuwe tijdperk in feestgeschiedenis gaan inluiden en je kunt een uniek evenement verwachten; een must-go.
___________________
bah
Jan-23-2004 00:23
Flippe
Snap jij het wel ?
Registered: Sep 2001
Location: Asten, Netherlands
quote:
Originally posted by ahp2002
een orgie met 20.000 man moet kunnen..zou wel recht doen aan de omschrijving:
dit feest een nieuwe tijdperk in feestgeschiedenis gaan inluiden en je kunt een uniek evenement verwachten; een must-go.
Stel je voor... een dikke orgie daar in het ge(i)lredome
___________________
Jan-23-2004 06:44
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by Flippe
Stel je voor... een dikke orgie daar in het ge(i)lredome
Ik ZEI het toch:
quote:
Aangevuld met liveacts ofzo..... of wat onstage orgies.
___________________
"Life is all about choices & respect"
Jan-23-2004 10:55
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
Location: Groningen
Ik hoop dat het een of ander slecht R&B feest wordt!!
Want als het een TIC2 wordt ga ik heel hard balen aangezien ik 8 mei op vakantie ben......
___________________
Jan-23-2004 12:29
HardKiller
EDM Addict
Registered: Mar 2002
Location: Holland
Ik denk dat het een urban feest wordt. Misschien coolio in concert?
___________________
Jan-24-2004 02:02
Duke2003
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2003
Location: Amsterdam
dat zou echt tantoevet zijn ouwuh dan zou ik met al m'n smatjes naar die gelradoom gaan je weet toch
Jan-24-2004 11:11
Flipper01
Addicted dolphin
Registered: Mar 2001
Location: Groningen
quote:
Originally posted by HardKiller
Ik denk dat het een urban feest wordt. Misschien coolio in concert?
Ik hoop het!
Aangezien ze het over een totaal nieuw concept hebben lijkt me dat wel een logische stap..
___________________
Jan-24-2004 13:15
Stephan
tranceaddict
Registered: Oct 2003
Location: Alkmaar
quote:
Originally posted by Duke2003
dat zou echt tantoevet zijn ouwuh dan zou ik met al m'n smatjes naar die gelradoom gaan je weet toch
Nou ik denk het ook hoor, je hebt zo 20.000 urban liefhebbers bij elkaar die heel graag naar dat feest in het Gelredome willen ... NOT!
Ik gok op een Progressive/Trance feest met meerdere grote namen uit de dance wereld.
Tiësto, Paul Oakenfold, Sasha&Digweed, Armin van Buuren & live Underworld (of hoop ik dat alleen maar )
Jan-26-2004 12:31
basd
progression
Registered: Jul 2002
Location: Somewhere nowhere
quote:
Originally posted by Stephan
Nou ik denk het ook hoor, je hebt zo 20.000 urban liefhebbers bij elkaar die heel graag naar dat feest in het Gelredome willen ... NOT!
Nou.. Ik denk het wel.
Ben nog steeds benieuwd.. Maar eigenlijk weet ik al dat het toch niks voor mij zal zijn..