|
|
|
|
 |
|
 |
 |
skip
a.k.a. skip2

Registered: Sep 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by Yavis
No eikös postiennakko tilaukset lähes aina mene noin 10-12€?
Koska pelkkä lähettäminen maksaa 9,16€+pakkaustarvikkeet??
Käsittääkseni myös Street Beatin postimaksut ovat myös 10€ paremmalla puolella?
"käytetyt cd sinkut ovat vieläkin sivuilla "myynnissä" mutta ostonappulan kohdalla on vain "out of stock" teksti!"
Tuossa ei minusta ole kyllä mitää erikoista, että joku tuote näkyy ja on "out of stock" ? Kyllä lähes kaikkissa netissä toimivissa liikkeissä on tuotteita jotka ovat "out of stock"! ? |
en ymmärrä mitä ihmettä höpiset mutta mun logiikallani tosta tulee yhteensä kuluiksi yli kolmesta cd-sinkusta 10,16€ kun maksan tilille etukäteen, enkä millään vitun postiennakolla! kuka helvetti sitä edes käyttää? posti vetää siitä joku n. 5€ välistä normaalien kustannusten lisäksi, joten sen käyttäminen on aivan turhaa. itse olen ainakin pystynyt monta kertaa lähettämään 4 sinkkua hintaan 1,30€, eli melkein kymmenen kertaa halvemmalla ja sen enempää ei oikeastaan muissakaan suomalaisissa nettikaupoissa pyydetä. streetistäkin olen tilannut muutamaan otteeseen levyjä, kun on jotain ollut normaalia halvemmalla tarjolla ja postikulut eivät ole koskaan olleet lähelläkään 10€:a, joten lopeta toi typerä puolustelu ja näe asian todelliset puolet! ei se kauppa mikään kovin hyvä ole, mutta ei kyllä mikään aivan paskakaan kuten esim. ukin musiikki.

Get Dropbox, with 250 MB extra space!
|
|
Feb-13-2004 23:36
|
|
|
 |
 |
skip
a.k.a. skip2

Registered: Sep 2002
|
|
|
Feb-13-2004 23:40
|
|
|
 |
 |
MekkaFIN
Destroy Rock & Roll
Registered: Nov 2003
|
|
|
| quote: | Originally posted by Yavis
No eikös postiennakko tilaukset lähes aina mene noin 10-12€?
Koska pelkkä lähettäminen maksaa 9,16€+pakkaustarvikkeet??
Käsittääkseni myös Street Beatin postimaksut ovat myös 10€ paremmalla puolella? |
Kun tilasin Streetistä viimeksi neljä sinkkua, tais postikulut olla ~5e ja postiennakolla tilattiin.
|
Feb-14-2004 09:16
|
|
|
 |
 |
Yavis
tranceaddict in training
Registered: Jan 2004
|
|
|
| quote: | Originally posted by skip
en ymmärrä mitä ihmettä höpiset mutta mun logiikallani tosta tulee yhteensä kuluiksi yli kolmesta cd-sinkusta 10,16€ kun maksan tilille etukäteen, enkä millään vitun postiennakolla! kuka helvetti sitä edes käyttää? posti vetää siitä joku n. 5€ välistä normaalien kustannusten lisäksi, joten sen käyttäminen on aivan turhaa. itse olen ainakin pystynyt monta kertaa lähettämään 4 sinkkua hintaan 1,30€, eli melkein kymmenen kertaa halvemmalla ja sen enempää ei oikeastaan muissakaan suomalaisissa nettikaupoissa pyydetä. streetistäkin olen tilannut muutamaan otteeseen levyjä, kun on jotain ollut normaalia halvemmalla tarjolla ja postikulut eivät ole koskaan olleet lähelläkään 10€:a, joten lopeta toi typerä puolustelu ja näe asian todelliset puolet! ei se kauppa mikään kovin hyvä ole, mutta ei kyllä mikään aivan paskakaan kuten esim. ukin musiikki. |
Luin tuolla mr-dj forumis kanssa tästä octans records liikeestä,jossa oli heidän kirjoittamaa:
"Siteeraus (Nopee @ Marras. 27 2003,16:08)
Mites tuolla Octans Recordsissa menee noi postimaksut ja maksut muutenki? Nouseeko levy levyltä ja onnistuuko postiennakko?
Finland, Bank transfer (three records or less) (+ 7.50).
Finland,Bank transfer (Over three records) (+ 9.16)
Finland,Bank transfer, only cd-single orders(five records or less)(+4.00)
Finland,Bank transfer (+ 1.00)
Finland,Cash on delivery (+ 10.00)
Finland, Cash on delivery (+ 1.50)
postiennakko on :11.50€.
Yli:200€ tilaukset postitus ilmaiseksi.
Postiennakko levyt lähtee 24h. Tilauksesta (ma-pe).
Rahat tilille tilauksella,heti kun rahat ovat tulleet.(noin.2päivää).Tähänkin on tulossa parannus."
Itse liike osaa varmasti kertoa paremmin,jos kysytte sieltä!

|
|
Feb-14-2004 12:08
|
|
|
 |
 |
diffas
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2002
|
|
|
yea?
edit:
Octans Records pöivittynyt.
http://www.octansrecords.com/onlineshop/news.php
Vähä tuonnempana varmaan liikkeen pitäjä kertoo tarkempaa
tietoja.
Last edited by diffas on Feb-14-2004 at 15:34
|
|
Feb-14-2004 13:06
|
|
|
 |
 |
Octans Records
tranceaddict in training
Registered: Feb 2004
|
|
|
Toivon,että annatte palautteet suoraan tänne:
Octans Records support forums
Vastaan itse mieluisesti teidän kysymyksiin. Tuolta löydätte vielä tausta tietoa minusta.
/octans Records
|
|
Feb-17-2004 11:53
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 14:04.
Forum Rules: