Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Guusje Nederhorst Overleden ...
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Las dat Dinand's vorige vriendin twee jaar geleden ook aan kanker was overleden. Tering wat zal die kerel het zwaar hebben...

Dit hoorde ik vanavond van iemand die vroeger met Dinand in de horeca heeft gewerkt. Deze vriendin was pas 24. Errug fucked up allemaal.

Down-Under was da bomb

Old Post Jan-30-2004 04:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flippe
Snap jij het wel ?

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by raoel
Ben maar blij voor haar en dinand dat het zo snel is gegaan.
Triest maar waar, mijn oma heeft er heel lang en vreselijk aan geleden.
[/i][/b]

Tuurlijk ben ik ook blij ( nou ja blij..) maar ik vind het gewoon raar, dat het door deze ziekte zo snel afgelopen kan zijn!

Old Post Jan-30-2004 07:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flippe Click here to Send Flippe a Private Message Add Flippe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

Iemand missen wanneer je weet dat hij/zij nooit meer terugkomt is bijna ondraaglijk.
Voor degenen die hier ietwat laconiek reageren is er vrijwel zeker het excuus dat zij nog geen ervaring en/of besef hebben van een verlies op dit nivo.

En idd,het inlevingsgevoel in de medemens wordt nowadays ook niet echt meer als hoofdzaak in de opvoeding meegegeven.
Dat wordt pas merkbaar wanneer iemand zelf zoiets s meemaakt en dan pas zal voelen hoe machteloos verdriet en wanhoop aanvoelt.

Dinand veel power nodig hebben om hier doorheen te komen al dan niet getekent 4 life na dit 2 keer te hebben moeten doorstaan.
Life sux soms deeply

Old Post Jan-30-2004 07:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Duke2003
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2003

echt klotenieuws dit! het feit dat iemand zo jong aan kanker overlijdt is al heel erg, maar ze heeft dus ook nog een dochtertje van een paar maanden... zo zielig! en ook superkut voor dinand, dat zoiets je twee keer overkomt is onbegrijpelijk

Old Post Jan-30-2004 15:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Duke2003 Click here to Send Duke2003 a Private Message Add Duke2003 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet DuckŪ

Registered: Nov 2001

Mijn vriendin is gelukkig 'genezen' (helemaal 100% zeker is het nog niet, dat moeten we nog de komende jaren afwachten) ervan, maar als je dit zo leest kan ik heel goed voorstellen hoe Dinand zich moet voelen.

Old Post Jan-30-2004 15:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by robin
Raymond heeft wel gelijk, maar dit lijkt me niet de tijd en plaats om daar op in te gaan.

tja, dan wil ik er graag aan toevoegen dat ik ook vind dattie gelijk heeft, maar dat het natuurlijk ook logisch is dat wij meer affinitiet hebben met mensen die we dagelijks op tv en in de bladen zien (vroeger dan).

Bij deze sterkte Dinand en Dean, verdere familie en de familie van iedereen die onlangs iemand verloren is. Maar daar wil ik niet te lang bij stilstaan want dan kun je aan het rouwen blijven. En ik wil graag positief tegenover het leven staan. En positief tegenover de dood, hoewel dat vast een moeilijke opgave is als je in de schoenen van iemand als Dinand of de ouders van Marleen Konings staat.

Het kwam voor mij iig erg onverwacht. Ik zal wel ongeveer vertrokken zijn in de tijd adt het bekend werd...en bovendien lees ik geen roddelbladen en staan dit soort dingen vaak niet in de krant (hopenlijk, want wat voor nieuwswaarde heeft het in globaal perspectief)

Anyway. Hopenlijk is er een speciaal babitje in haar plaats ergens op de wereld gezet...

Old Post Jan-31-2004 20:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

wat een mooi nummer zeg...

Old Post Feb-04-2004 21:09 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fkwebeman
Sletlana

Registered: Feb 2002

quote:
Originally posted by Optimus
wat een mooi nummer zeg...

AMEN..

Old Post Feb-04-2004 21:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

voor de mensen die het nog niet hebben gehoord...

http://stream2.garnierprojects.com/...204_dreamer.wma

in je WMP openen, dan krijg je de radiouitzending te horen waarin je het nummer kan horen.

Old Post Feb-04-2004 23:23 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
Mooi liedje idd...

Tnx 4 sharing

Old Post Feb-05-2004 03:52 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flippe
Snap jij het wel ?

Registered: Sep 2001

Het is inderdad een erg mooi nummer!

Old Post Feb-05-2004 06:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flippe Click here to Send Flippe a Private Message Add Flippe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

IDD een prachtig nummer, ik word er helemaal stil van

Old Post Feb-05-2004 08:22 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Guusje Nederhorst Overleden ...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackprogressive track from the 90's [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFridge - "Angel" (Club Mix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:44.

Forum Rules: