|
oh ja, mijn story over Dance Valley:
ik was er al om 10.30 en we gingen "ff" naar de hardhouse podium. Bleek aan t einde van de dag dat we daar zo'n beetje de hele dag hebben gestaan. Damn, Lab-4, das echt takkeherrie zeg (op een positieve manier ) en die Jap, Yoji Biobaklabla, die was ook goed! Voor de rest heb ik Lucien Foort(een kwartiertje ofzo ), Johan Gielen en de Kremlin tent nog ff gezien en gehoord
Verder ben ik rond 7 uur me groepie kwijtgeraakt, toen ben ik maar in me eentje gaan rondbanjeren tot ik iemand tegenkwam
T einde van de avond JP(voor t eerst gehoord, GOED!) en TOM HARDING!!!!! hahaha, lekker uit me plaat gegan, en jongens ik ben jarig, wordt ik niet gefeliciteerd??  
En ja, ook ik had problemen met die kutbussen, ik had dus géén jas bij me alleen een dun strak shirt, nou je kan wel raden wat er met me gebeurd was(zeiknat geregend, lekker hard waaien, lekker longontonsteking opgelopen, DANK U organisatie van Dance Valley ). Uiteindelijk gingen we maar lopne, klappertandend en en half kruipend op weg, toen we om een uurtje of half 4 werden opgepikt (DANK U GOD)door een mevrouw die haar zoon zocht. Taxi op Amsterdam Centraal nar Den Haag gepakt en anderhalf uur later (en 200 gulden lichter) was ik thuis om 6 uur en kon ik gaan slapen.
Conclusie: 's Avonds (voordat ik wegging) dacht ik: "Dit is m'n beste verjaardag ooit!!!"  
's Nachts toen ik buiten liep en en bezig was een vrieskist te worden: "Wat een KUT-verjaardag zeg"  
Last edited by Opti on Aug-05-2001 at 10:38
|