Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Dance Valley
Pages (12): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001

Als je eenmaal binnen was dan was het wel relaxed....maar al die mensen die die 10 km vanaf Sloterdijk naar Spaarnwoude hebben gelopen...hehe...

Majah ik heb er in totaal 4 uur over gedaan om er te komen...gelukkig met de bus

En verder draaide de DJs wel lekker op zich...alleen Gielen knalde er een vaag plaatje door...toen dacht ik "laterzz" ik ga weer Hardhousen

Majah...de busreis terug naar Sloterdijk was wel geweldig...in me eentje de achterbank van de bus...WOOPIE!

Ga nu lekker slapen...mzzlzzz

Old Post Aug-05-2001 02:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

wat een onwijse tievuszooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
80.000 man door de stromende regen en geen bus te bekennen.En die bussen die er waren waren voor "prive gebruik". de organisatie van dance valley moet worden verboden ooit nog een feest te geven!!het feest zelf was wel onwijs chill,maar op het einde.....nee dit nooit meer!

ik hoop btw dat alle ta'ers veilig zijn thuisgekomen...laat ff wat van jullie horen

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Aug-05-2001 02:46 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

Yow man RV ik leef nog en ben veilig thuisgekomen

Als ik dit nu zo hoor ben ik blij dat ik om half 11 al weg ben gegaan...want we waren bang dat hetzelfde gebeurde al op de heen weg... Om 22.30 was het vet rustig met de bussen...

RV moest je de bus hebben naar de parkeerplaats of het station?

Old Post Aug-05-2001 07:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

nah we moesten dus de bus naar sloterdijk hebben,en idd zoiets dachten we wel dat t toen nog rustig zou zijn,magoed als je met een grote groep bent is er altijd wel iets waardoor je niet op tijd wegkomt:P
Maar t was toch best een drama,uiteindelijk is de groep elkaar toch verloren en zijn wij(RV,Glaniskan,Donna) een ware survival gaan houden dwars door weilanden shit,sloten gemolestreerde hekken en weet ik wat nog meer,uiteindelijk met de pont overgegaan en ons daar op laten pikken.
t feest was echt vet hoor daar nie van,maar voor deze kutzooi gaan wij dus echt niet meer vrijwillig kiezen

Old Post Aug-05-2001 08:06 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Siesta
In praise of the sun

quote:
Originally posted by DjRV
nah we moesten dus de bus naar sloterdijk hebben,en idd zoiets dachten we wel dat t toen nog rustig zou zijn,magoed als je met een grote groep bent is er altijd wel iets waardoor je niet op tijd wegkomt:P
Maar t was toch best een drama,uiteindelijk is de groep elkaar toch verloren en zijn wij(RV,Glaniskan,Donna) een ware survival gaan houden dwars door weilanden shit,sloten gemolestreerde hekken en weet ik wat nog meer,uiteindelijk met de pont overgegaan en ons daar op laten pikken.
t feest was echt vet hoor daar nie van,maar voor deze kutzooi gaan wij dus echt niet meer vrijwillig kiezen

das idd KLOTE, via tv leek het r allemaal wel flex uit

Old Post Aug-05-2001 08:16 
Click Here to See the Profile for Siesta Click here to Send Siesta a Private Message Visit Siesta's homepage! Add Siesta to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
Smile Tongue

LALALALAAAAAAAAA

Ik heb geen zin om veel te typen, dus dat komt later wel, maar ik wil ff zeggen dat ik het een VET feest vond, en dat ik zeker volgend jaar weer ga.
De meeting was ook wel lache, maar ik heb jammergenoeg Nila, Pipi, Sander & Sido niet gezien en Petrus en Optimus Trance ook niet..damn...en nog meer trouwens.......

na jah......ik ga weer ff door met chillen

Old Post Aug-05-2001 08:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Frank V
Senior tranceaddict

Registered: Feb 2001

Wat een gore vuile kanker zooi wasd het: BAH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GVD, ik heb 15 uur gereist naar die bergjes en ben daar 10.5 uur geweest lijkt mij dat dat nog niet genoeg zegt.

Een 2 kilimeter fila aan bussen die "Gereserveerd" waren en dan moest je dus een kleine 8 km gelopen wat een vuile kut organisatie !!!!!!!!
Ik ga dus nooit meer naar DV met openbaar vervoer. Wat wel kikken was is dat iedereen die zijlen van die hekken scheurden toen het ging regenen. Stond ook nog een bus in de fik, weet iemand hoe dat is gekekomen??? Daardoor hebben wij nog eens 45 min in de file gestaan!!!

Maaar, het feest zelf was wel cool Ferry Corsten was super relaxt ook Lucian Foort, maar de toppers van de avond waren toch: Richie Hawtin & Sven Vath die met z`n arm in het gips draaide, met assistentie van Richie Hawtin en een erg mooie show.

Ik ben nu dus net pas thuis na al dat gerijs

UDC: nooit meer een feest verder dan 1 km van het NS station en taxi`s

Old Post Aug-05-2001 09:30  Netherlands
Click Here to See the Profile for Frank V Click here to Send Frank V a Private Message Visit Frank V's homepage! Add Frank V to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The Groove
Senior tranceaddict

.

Het feest zelf was gruwelijk vet. De Heij, Cox, Harding etc etc. Werd goed gedraait. Alleen de heen en vooral de terug weg waren een drama. De heen weg bestond uit meer dan 2 uur lopen met een enorme groep en de terug weg bestond uit 1 grote stoet van duizenden mensen die door de regen helemaal zeiknet werden. Omdat er geen bussen meer reden. We moesten maar even met z'n allen zo'n 4 kilometer lopen en dan zouden er wel bussen klaar moeten staan.

Toen ik die grote brug over was ben ik met zo'n 20 man onder 1 parrasol gaan staan en heb daar gewoon gillende meiden gezien en lui die met onderkoelingsverschijnselen rond liepen. Na 4 uur wachten kwam de hulp verlening op gang.

Wat de organisatie niet voor elkaar kreeg en wat door hun gecreerd was moest de politie maar worden opgeruimt.

Rond 5 uur ofzo werd ik samen met een aantal andere lui in een M.E. busje naar een gymzaal in Velzen gebracht.

Nou... geloof dat ik 9:13 de trein terug naar huis had.

Old Post Aug-05-2001 09:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for The Groove Click here to Send The Groove a Private Message Visit The Groove's homepage! Add The Groove to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjRV
DaleCooperAddict

mja en ons wilde je liever niet onder ogen komen hoorde ik?? wat een onzin,like we bijten (aan miss prox dus) echt beswel *vaag*
Magoed was vet feetje

Old Post Aug-05-2001 09:48 
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by Miss Proximus
De meeting was ook wel lache, maar ik heb jammergenoeg Nila, Pipi, Sander & Sido niet gezien en Petrus en Optimus Trance ook niet..damn...en nog meer trouwens.......

Godverrrrrrrr...kut, waar waren jullie dan, want ik was er echt hoor, ik d8, ik weet alleen hoe Mis P eruitziet,, dus kijk ik uit naar haar. Maar ik heb er godverdomme 20 minuten staan w8en, en ik d8 toen, : "hmmm, volgens mij ben ik ze misgelopen"
Kut man! Waar stonden jullie precies dan bij t Smrnof ding?

Old Post Aug-05-2001 09:57 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

oh ja, mijn story over Dance Valley:
ik was er al om 10.30 en we gingen "ff" naar de hardhouse podium. Bleek aan t einde van de dag dat we daar zo'n beetje de hele dag hebben gestaan. Damn, Lab-4, das echt takkeherrie zeg (op een positieve manier) en die Jap, Yoji Biobaklabla, die was ook goed! Voor de rest heb ik Lucien Foort(een kwartiertje ofzo), Johan Gielen en de Kremlin tent nog ff gezien en gehoord

Verder ben ik rond 7 uur me groepie kwijtgeraakt, toen ben ik maar in me eentje gaan rondbanjeren tot ik iemand tegenkwam

T einde van de avond JP(voor t eerst gehoord, GOED!) en TOM HARDING!!!!! hahaha, lekker uit me plaat gegan, en jongens ik ben jarig, wordt ik niet gefeliciteerd??

En ja, ook ik had problemen met die kutbussen, ik had dus géén jas bij me alleen een dun strak shirt, nou je kan wel raden wat er met me gebeurd was(zeiknat geregend, lekker hard waaien, lekker longontonsteking opgelopen, DANK U organisatie van Dance Valley ). Uiteindelijk gingen we maar lopne, klappertandend en en half kruipend op weg, toen we om een uurtje of half 4 werden opgepikt (DANK U GOD)door een mevrouw die haar zoon zocht. Taxi op Amsterdam Centraal nar Den Haag gepakt en anderhalf uur later (en 200 gulden lichter) was ik thuis om 6 uur en kon ik gaan slapen.

Conclusie: 's Avonds (voordat ik wegging) dacht ik: "Dit is m'n beste verjaardag ooit!!!"
's Nachts toen ik buiten liep en en bezig was een vrieskist te worden: "Wat een KUT-verjaardag zeg"

Last edited by Opti on Aug-05-2001 at 10:38

Old Post Aug-05-2001 10:13 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ding Chavez
drs. progger

Registered: Jan 2001

Ik heb dan denk ik nog wel wat geluk gehad, vriend van mij en ik hadden besloten om errug vroeg te gaan, we stonden om 9:30 op sloterdijk en hadden na een half urrtje een bus ofzo. Om 11:30 waren we al op het festival terrein en zijn gelijk naar Emjay gegaan. Damn wat draaide die lekker, ik vond de Kremlin tent sowieso het beste aangekleed en het beste geluid hebben dus daar hebben we aardig wat tijd doorgebracht. Ferry was meesterlijk en ook Armin draaide lekker, waarre het niet dat het wel een beetje standaard was... Van Tiësto heb ik maar weinig gehoord aangezien wij om 22:30 al weer weggingen om de trein van 23:35 te halen, de laatste voor ons. Achteraf ben ik eigenlijk dus wel blij dat we zo vroeg gegaan zijn, want wat ik op het nieuws zag is niet normaal, wat een teringbende. En dat die bus in de fik stond was dus 1 van de redenen dat er 100(!!!) bussen weggegaan zijn rond 1:00... Ja dan wordt het inderdaad moeiljk om 60.000 man naar sloterdijk te krijgen in 30 bussen Maar dat lag dus niet aan de DV organisatie, dat hadden die buschauffeeurs zelf besloten. Ik ga iig volgend jaar weer, maar dan sta ik dnek ik wel op een camping in de buurt of ik ga in de auto slapen net buiten die parkeerplaatsen tot 's ochtends vroeg, en dan rustig naar huis rijden.

GreetZ, DC

btw, de meeting was idd niet zo'n fantastisch succes, maar dat kwam denk ik omdat veel mensen nog niet eens op het festival terrein waren aangekomen.

Old Post Aug-05-2001 10:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ding Chavez Click here to Send Ding Chavez a Private Message Add Ding Chavez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Dance Valley
Post New Thread    Post A Reply

Pages (12): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNeed Help with This One [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMark Almaria - Feel My Heart [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:42.

Forum Rules: