Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Gedupeerde Dance Valley-gangers
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Opti
tranceaddict in jail

Registered: Mar 2001
er is een site die voor gedupeerden van dancevalley is heb ik gehoord, wie heeft toevallig t adres ervan??

Old Post Aug-06-2001 16:36 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Optimus Trance

en daarnet zei je nog dat je had verkocht aan een paar duitsers toch?

Dat klopt, de meeste illies die ik heb gaan maar 2 uur mee. Alleen deze gingen wel 3 1/2 uur mee. Dus ik had er wat over. Die lui hadden zelf ook al illies, maar niet genoeg. Ik was ze aan het begin van de dag ook al tegen gekomen. Best toffe lui, maar engels konden ze niet echt.

Appeltjes en Dophijntjes zijn goed. Ik had 1 Duifje maar die was te relaxt, daar zat niet echt een hoogtepunt in. Alles verliep in 1 waas voor 2 uur ofzo. Die appeltjes die ik had zijn gif groen en kleiner dan normaal. Ik als grote vent had er nog moeite mee, ik moest zelfs een rust pauze inlassen op een gegeven moment...

Eén zo'n vent zei dat ik te grote doppen had voor overdag hehe. Een vriend van hem had dub. Mitsubitshi's en wilde ruilen, noway my friend!!!! Die appeltjes zijn veel beter...

Last edited by eXos on Aug-06-2001 at 19:12

Old Post Aug-06-2001 18:21 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

quote:
Originally posted by Optimus Trance
er is een site die voor gedupeerden van dancevalley is heb ik gehoord, wie heeft toevallig t adres ervan??

Dat adres is http://dedancedupe.fateback.com/

Old Post Aug-06-2001 18:56 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik als grote vent had er nog moeite mee, ik moest zelfs een rust pauze inlassen op een gegeven moment...

Heb je niet toevallig zitten chillen bij Armin ergens in de hoek?
Want naast me streek een behoorlijk grote gozer neer met doppen in zijn kop van hier tot Tokyo & een blauw/witte blouse ofzo aan

Old Post Aug-06-2001 19:52 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

quote:
Originally posted by SnuggLe

Heb je niet toevallig zitten chillen bij Armin ergens in de hoek?
Want naast me streek een behoorlijk grote gozer neer met doppen in zijn kop van hier tot Tokyo & een blauw/witte blouse ofzo aan

Nee, dat was ik niet. Ik heb zeg maar geen één populaire DJ gezien. Ik weet ook niet waarom, in die andere tenten was het ook leuk!!

En check je E-mail en PM ff, die staat nml vol!!!

Old Post Aug-06-2001 19:58 
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Ik had 1 Duifje.

Die had ik ook bij me voor het eerst. Echt goed waren die, lag ik lekker in het gras bij Andy Farley zwaar te spacen. En wat kunnen wolken dan ontzettend mooi zijn.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Aug-06-2001 20:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SpeakerfreaK
Senior tranceaddict

Re: Gedupeerde Dance Valley-gangers

quote:
Originally posted by Kamaya
Beste TA'ers, Ik moet zeggen dat ik Dance Valley echt vet wreed vond en ik ga volgend jaar zeker weer!

Helemaal mee eens!

quote:
(wie sloopt er gvd een bus en zet hem in de fik!?)

Dat is maar t eind, en wat ik te zeggen heb (please mensen vat me niet verkeerd als je dr ZELF niets aan kan doen): al het lopen en oponthoud werd ook voor een groot deel veroorzaakt door de "feestgangers" zelf !!

Zelf had ik het niet zó slecht...wel moeten lopen terug .. maarja het is nou eenmaal zo, en het mocht MIJN pret niet drukken, PARTY ON !

Old Post Aug-06-2001 21:44  Czech Republic
Click Here to See the Profile for SpeakerfreaK Click here to Send SpeakerfreaK a Private Message Add SpeakerfreaK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

quote:
Alle feesten zijn commercieel, alleen de kleinere zoals Wildlife en Earth etc niet....

Er zijn zat feesten die NIET commercieel zijn en OERgezellig, en dansbaar, feestbaar, freakbaar, hoe je het ook wil noemen!!!!!!! Je moet alleen wel wat verder zoeken dan je neus lang is, omdat deze feesten misschien niet zo direct in het gangbare circuit bekend zijn!!!! Kleinere feesten zijn vaak gezelliger, omdat je niet nummertje zoveel bent op de dansvloer of er omheen. Ga maar eens naar www.nexusparties.nl, bij de links staan ook andere kleinere organisaties, daar zou je ook eens kunnen kijken.....

Old Post Aug-07-2001 16:45  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceFool
Rollin´ Rhythms

quote:
Originally posted by Eye-Riz

Er zijn zat feesten die NIET commercieel zijn en OERgezellig, en dansbaar, feestbaar, freakbaar, hoe je het ook wil noemen!!!!!!! Je moet alleen wel wat verder zoeken dan je neus lang is, omdat deze feesten misschien niet zo direct in het gangbare circuit bekend zijn!!!! Kleinere feesten zijn vaak gezelliger, omdat je niet nummertje zoveel bent op de dansvloer of er omheen. Ga maar eens naar www.nexusparties.nl, bij de links staan ook andere kleinere organisaties, daar zou je ook eens kunnen kijken.....

PROMOTEN!!!!!!!

Old Post Aug-07-2001 18:04  Netherlands
Click Here to See the Profile for TranceFool Click here to Send TranceFool a Private Message Add TranceFool to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by SpeakerfreaK
wel moeten lopen terug .. maarja het is nou eenmaal zo, en het mocht MIJN pret niet drukken, PARTY ON !

jij had zeker een jas...

Old Post Aug-07-2001 18:39 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SpeakerfreaK
Senior tranceaddict

geen jas, geen plastic zooi, geen vuilniszak...

ben nu trouwens ook vet verkouden door die toch van 45min.-1uur door de regen, nadat ik helemaal bezweet was....

Old Post Aug-07-2001 20:27  Czech Republic
Click Here to See the Profile for SpeakerfreaK Click here to Send SpeakerfreaK a Private Message Add SpeakerfreaK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Riz
Koekiemonster Addict

Registered: May 2001

een troost: ik ben ook verkouden, en ik ben niet eens naar Dance Valley geweest, hihihi!

Old Post Aug-07-2001 21:03  Netherlands
Click Here to See the Profile for Eye-Riz Click here to Send Eye-Riz a Private Message Visit Eye-Riz's homepage! Add Eye-Riz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Gedupeerde Dance Valley-gangers
Post New Thread    Post A Reply

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackFrom a few years back [2010] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFischerSpooner - "Emerge" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:15.

Forum Rules: