ik heb 'm ook gemist 'k weet toch zeker dat er 8 augustus op teletext stond... ... hoop maar dat een van me vrienden 'm getaped heeft...
Aug-07-2001 22:55
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by TranceFool
Wil de TV nog weles liegen dan???
Ja soms vind ik haar er op tv echt niet uitzien.
Trouwens die Renee had ook een flinke metphamorphose ondergaan nadat ze haar zwart jasje had aangedaan. Van goddelijk geil naar bijzonder truttig . (Mijn mening)
Dooske is dom en haar oren flapperen een beetje en die Renee vind ik net een travo dat is mijn mening. Alleen die Daphne is lekker
Aug-08-2001 13:57
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Dj Lex Dooske is dom en haar oren flapperen een beetje en die Renee vind ik net een travo dat is mijn mening. Alleen die Daphne is lekker
Ik kan hier natuurlijk over gaan discussieren, maar één ding is zeker, Tooske is niet dom, zij heeft Gymnasium gedaan............dus dom wil ik haar niet noemen
Ze heeft ook Engels gestudeerd, als ze geen VJ was geworden was ze nu lerares Engels... Damn die klas zal dan weinig leren zeg En dat van die oren vind ik persoonlijk ook wel meevallen, let ik eigenlijk niet zo op... op die oren...