|
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אני הולך לפי סגנון... אבל אני יותר אוהב ללכת להסתכל בטראקליסטים של הדיג'יים שאני יודע שהם מנגנים מוזיקה טובה ולרשום את כל הדברים שהם נגנו... |
לרוב גם אני עושה ככה...
| quote: | Originally posted by eXeTik
|
אויש בן אדם אתה מטורף!!!
אני יצלם ת'אוסף של הדיסקים שלי ויעלה חחח
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח קיצר אז אתה יצאת אפס
תשמע בתכלס גם אני רוב מי שאני מדבר איתו בטלפון אני דיי מהר מסיים את השיחה
לא אוהב טלפונים :/
SMS
הרבה יותר נוח |
SMS
זה סתם מעצבן!!! למרות שאני גם שונא לדבר בטלפון זה מחמם ת'אוזן
___________________
|