Thai Bull: 1200mg Taurin in 150ml
Nederlandse Red Bull: 400mg Taurine in 100ml
Feb-11-2004 16:41
arjen
Suspended User
Registered: Jan 2004
Bullit van de c1000 is naar mijn mening het lekkerst. Gewoon omdat ik die altijd koop endaar dusaan gewend bwwn.
Golden shower iets minder smaakt wel degelijk anders ook al komt het uit dezelfde fabriek.
Bavaria nep merk wordt o.a. verkocht bij de edah voor 99 cent is wel te drinken maar veel slechter dan bovengenoemde
Ook ooit een blikje energy-drink op van de super-deboer (0.35 cent): niet te zuipen!
Kremlin o.a. bij de Jumbo te koop voor 2.29 per 1.5 liter is wel te doen zeker als je de 1.5 liter achter elkaar op drinkt!!
Energy-drink van Konings uit Belgie te koop bij: Jumbo (0.29 als vervanger van Bullit en de Golff) is wel te doen zeker als het koud is anders matig.
Echte red-bull: slechte nasmaak zoals al is gezegd
Met leestekens imo.. spellingsfouten wel onder voorbehoud
Last edited by arjen on Feb-11-2004 at 16:50
Feb-11-2004 16:45
arjen
Suspended User
Registered: Jan 2004
Originally posted by jp
Vergelijk:
Thai Bull: 1200mg Taurin in 150ml
Nederlandse Red Bull: 400mg Taurine in 100ml
Das dus 400:800.
Nederlandse redbull heeft dus de helf minder hmmm.. importbedrijf beginnen?
Feb-11-2004 16:47
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by arjen
Das dus 400:800.
Nederlandse redbull heeft dus de helf minder hmmm.. importbedrijf beginnen?
"Sicher ist, daß die Einfuhr des österreichischen "Red Bull"-Originals (nachweislich mit mehr Hyper-Speed als die deutsche Version) wegen der speziellen Kombination von Taurin mit anderen Wirkstoffen weiterhin illegal bleibt"
Red Bull NL 2 koppen koffie
Red Bull D 4 koppen koffie
Red Bull A 8 koppen koffie
^^^ dat is ongeveer de richtlijn
Feb-11-2004 16:51
Raymond
.Off_Corso
Registered: Feb 2001
Het gaat dus om de wodka/red bull variant zoals hierboven ook al ergens is aangegeven. Bepaalde personen gaan helemaal flippen als ze deze combi drinken. Mijn ex kreeg er altijd kots neigingen van en werd zo slap als een vaatdoek. Niet dat ik dat erg vond!
On-topic: het zou idd belachelijk zijn als ze dat hier gaan verbieden... ik begrijp dat ze dat in Frankrijk puur op grond van hun cafeine-wetgeving hebben gedaan, en die is veel strenger dan hier. Hier is er dus geen enkele reden om 't te verbieden.
Mochten ze 't toch voor elkaar krijgen zou ik wel behoorlijk balen ja...
Registered: Oct 2000
zonder red bull had ik me havo nooit gehaald. 4/5 havo in 1 jaar dan wel te verstaan.
Toch denk ik dat red bull ook een gedeelte geestelijk werkt. als je energy drink dan denk je toch beetje van: Nou moet ik toch opeens boordevol met energie zitten. Tuurlijk is het meeste de taurine maar ik denk dat het erin geloven ook wel meespeelt
Feb-11-2004 18:24
Switch
Supreme tranceaddict
Originally posted by jp
Voordat Red Bull hier verkocht werd hebben we veel geld verdient met het importeren van Red Bull uit Oostenrijk en Duitsland. De helft van de examenklassen (1994) kocht dat spul om 's nachts door te kunnen leren.
ik dus , ook in 1994, slijterij in de buurt was de enige die de "echte" red bull nog had
kwartier voor examen effe boek van engels doorgelezen, 7.6 zonder te leren
Feb-11-2004 19:24
Switch
Supreme tranceaddict
btw de huidige red bull is zo slap, het werkt niet eens. er zit nog minder cafeine in dan in een bakkie koffie. 't zit allemaal in je koppie.....
Feb-11-2004 19:27
franzelare
Flock you!!
Registered: Mar 2002
ik zou het belachelijk vinden, moet je straks red bull bij je dealer gaan halen
Feb-11-2004 20:15
jp
Retired tranceaddict
Red Bull moet je niet drinken, dat moet je spuiten