Ik zie dat je hem gekocht hebt, gefeliciteerd en dat voor maar 15 euri.
___________________
Down-Under was da bomb
Feb-15-2004 16:01
Dazzle
In Charge!
Registered: Aug 2003
Location: Arnhem
quote:
Originally posted by MaGiK54
Ik zie dat je hem gekocht hebt, gefeliciteerd en dat voor maar 15 euri.
Thanx! Echt een buitenkansje
Feb-15-2004 20:34
Magic83
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2003
Location: Holland
Net Magik Six en Seven gekocht in r'dam woehoe 6 rox
Feb-16-2004 13:05
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Location: 013
Straks staan ze nog in de album top 50 als heel het NL-forum z'n collectie aan het legaliseren is
Feb-16-2004 18:43
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
Ik heb 4 en 5 besteld. 5 was kapot, dus dat kwam goed uit
Feb-16-2004 18:46
Duke2003
Supreme tranceaddict
Registered: Mar 2003
Location: Amsterdam
superchill! ga zeker 6 en 7 scoren, de rest zie ik nog ff op m'n loonstrookje
Feb-16-2004 21:46
DJ D-Man
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2002
Location: Eindhoven (NL)
Gisteren liep ik voor een beltegoedkaart even binnen bij de lokale cd-winkel waar ze alleen hele matige oude rotzooi verkopen (meestal), zie ik daar ineens Magik 4 met de hoes met elfje staan voor 18 euro !
Ik heb wel eens gehoord dat dit echt collectors-items zijn. Zelf heb ik Magik 4 al, maar voor het geval dat iemand deze cd nog zoekt...?
___________________
Feb-20-2004 20:34
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Location:
quote:
Originally posted by FunkySimon
die lijsten worden niet bepaald door de verkoopcijfers maar die worden door de maatschappijen zelf op gesteld
ik geloof echt geen zak van die lijsten, misschien de top40 nog wel maar die top van dance lijsten zeker niet.
Platenmaatschappijen geven platenwinkels meer promo's als ze bijvoorbeeld 1 of 2 keer per maand 1 van hun platen van hun label in de top 10 zetten.
Ik kan je vertellen dat de Flitsende 50 wel degelijk op verkoopcijfers gebaseerd is. Maar dat zijn alleen de cijfers van 1 of 2 zaken geloof ik.
Feb-21-2004 01:32
Dazzle
In Charge!
Registered: Aug 2003
Location: Arnhem
quote:
Originally posted by Dazzle
Ik heb magik 1 t/m 3 in oude staat. Vier heb ik nog niet omdat ik die in een andere hoes zoek: de artist profile series hoes.
Ik heb deze vandaag binnen gekregen. Hij bestaat dus echt. Tis gewoon Magik 4, maar dan in een speciale Artist Profile uitvoering
Feb-25-2004 11:29
MaGiK54
Happy Skippy
Registered: Apr 2002
Location: The Hague
quote:
Originally posted by Dazzle
Ik heb deze vandaag binnen gekregen. Hij bestaat dus echt. Tis gewoon Magik 4, maar dan in een speciale Artist Profile uitvoering
Coolness
___________________
Down-Under was da bomb
Feb-25-2004 11:45
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven
ik ben sinds vanmiddag weer 49.93 lichter en 2 cdbonnen lichter
___________________
Progressive
Hard = goed
Feb-27-2004 16:05
Ruben_Dubbink
Rally Addict
Registered: Oct 2001
Location: Vroomshoop City
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
ik ben sinds vanmiddag weer 49.93 lichter en 2 cdbonnen lichter
nog iets meer inclusief de cd's die dat vrouwtje je aansmeerde
___________________
TrancEaddict......enjoy the ride of trance