|
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
תכלס אלקטרוניק מלטפונקשן זה בזיון לעומת יצירות אחרות של טרי דרייבס און אה וייניל... |
ברור שאי אפשר להשוות את הטראק הזה לגריס 2000....
אבל זה באמת טראק מדהים...
ויש לטון טי בי איזה שילוב אם אני לא טועה...
רמיקס של טון טי בי לקררה 2.... יצא נחמד
___________________
.
|